Eylül


Serin hava seven insanların yeni yılı diye adlandırdığım, sonbaharın ilk ayı olan Eylül geldi. Serinleten ama üşütmeyen, tadı damağımızda kalan bir döneme giriş yaptık. 

Uyandığımda hava bulutlu ve esiyordu. Açık olan pencerem sayesinde tül aşağı yukarı salınıyordu ve çok hoştu. Bu mükemmel anı yatakta uyuyarak kaybedemem dedim ve kendimi kahve makinesinin başında espresso çekerken buldum. Müptelası olduğum çift cidarlı içinde kurumuş çiçekler olan bardağıma kahvenin doluşunu izledim ve miss gibi kokuyu içime çektim. Balkona kurulup bir cigara yakıp koyulaşan bulutların denizin üstünde süs gibi asılı duruşunu seyrettim. Ve düşünceler....

Eylül demek;

Akşamları uyurken artık ayağa çorap giymek,

Pazar uykularını yağmur sesi eşliğinde uzatmak hatta belki öğle uykusu,

Dışarı çıkarken üstüne bir ceket veya hırka almak,

Kahve tonlarında makyaja belki biraz kızıllık eklemek,

Renkli ojelerden bordo ve koyu renklere geçiş,

Çiçek kokulu parfümlerden bir tık daha vanilyamsı veya şekerimsi kokulara geçiş,

Patlamış mısır ve film geceleri,

Romantik mumların odayı aydınlatması,

Nereye gitsek yerine evde ne yapsak,

Bol kitap alışverişi ve hangisinden başlasam telaşı,

Dizilere dönüş,

Kahve kahve bol kahve çok daha fazla kahve içmek,

Soğuk kahveden sıcak kahveye,

Biradan ve kokteylden şaraba geçiş,

Yağmur ve gök gürültüsü eşliğinde şimşek çakmaları,

Terlik ve sandalete elveda babet veya kunduraya merhaba,

Efil efil etekler ve elbiselere üzücü şekilde veda,

Ne üretsem, ne yapsam arayışı,

Yüksek doz romantik olmak...


Çok şey yazabilirim çünkü Eylül ayını nedense çok seviyorum.  :) 

Hüzün gibi ama değil asıl umut gibi güzel!

Havamı değiştiriyor, beni mutlu ediyor. Farklı bir ben olma ve olumsuzlukları geride bırakma hissi veriyor. Daha enerjik ve üretken olunabiliyor çünkü hadi gezelim tozalım dürtmesi yarı yarıya düşüyor.

Havanın o naif serinliği, güneşin çok yakmaması arada ışıklarını gösterip, arada kaybolması... 

Ahh gerçekten tadı damağımızda kalan sanki çok çabuk geçen zamanlarmış gibi.

Güzel geç Eylül. 

Bizi sar sarmala şifalandır...

Çünkü ülke olarak çok ihtiyacımız var 🙏


Dada





Yorumlar

  1. ✅️👏👏👏

    YanıtlaSil
  2. Eylül benim de sevdiğim sonbahar ayıdır ki tüm sonbahar da kabulümdür. :)
    Ben yazdığın cümlelerden en çok şunu sevdim ve giymeyi bekliyorum. :D
    "Dışarı çıkarken üstüne bir ceket veya hırka almak".

    YanıtlaSil
  3. :) ben yazcıyım amabeni bilemıtlu ettin!

    YanıtlaSil
  4. eylül hayata dönüş ve enerji ayıııı :)

    YanıtlaSil
  5. Öyle güzel yazmışsınız ki kıvılcım olan heyecanım harlandı :))

    YanıtlaSil
  6. Gönlünce, gönlümüzce bir eylül olsun:)
    Ben de çok sevirim. Hüzünlü müzünlü değilidir:)
    Sevgiler Dada...

    YanıtlaSil
  7. O halde hep birlikte Alpay dinliyoruz: Eylül'de Gel:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar