Ekim

Pinterest

Tam hastalık havası değil mi? Evet öyle öyle. Sabahından akşamına değişen, dakikası dakikasını tutmayan havalar herkesi kırdı resmen. Kime nasılsın desem, elinde peçetesi ve kızarmış burun kenarları ile poz veriyordu. Veeeee tabi ben eksik kalır mıyım, asla! Tüm hastaların yanından geçip, bana nasıl hala bulaşmadı yahu diye düşünürken, bende düştüm ağa. Burun kenarlarımın soyulduğu bir günden selam olsun. Bol vitamin almakta engelleyemiyormuş, onu da görmüş olduk. Olsun biz yine de keçiboynuzu ve vitaminlere devam. 

Ben bir sonbahar ve kış insanı olduğum için canımmm havalar tabii. Sık sık Yalova'daydım ve hafta sonları ise Beyoğlu. Uzun zamandır aldığım eğitim bu hafta itibari ile bitti. Güzelde bitti. Sonunda bir sunum gerçekleştirdim. Hazırlandım da baya fakat hasta olduğum için sesimin maşallahı vardı. (lol)Şunu fark ettim. Bir şeye karşı tarafa aktarmak için çalışınca, öğrenmesi çok daha keyifli oluyor. Aslında uzman sayıldığım bir konuda belki de öyle sandığım bir konu da literatür araştırması yapınca "vaayyyy ben de hiç bir şey bilmiyormuşum sanki" oluyorsunuz. Hazırlığım aşamasında öyle değişik şeyler öğrendim ki. İnsanlara sunmak için resmen sabırsızlandım. Hocaların tatlılığı, yardımı ve motivesi ise muazzamdı. Yeni programlar kullanmayı da öğrenmeye başladım. Aslında bu süreçte kendime sınır koymamaya karar verdim. Önüme gelen her yeniliğe ve değişime açığım. Olsun veya olmasın denemek, öğrenmek, keşfetmek muazzam. Yeni projelerimiz dolusuna heybemizde. Bakalım, heyecan dorukta.



Eylül de Bozcaada'da olduğum için Kahve Festivali kaçmıştı. Ki aslında iyi ki kaçmış. Konum olarak  zaten kötü bir yerde oldu. Gidenler hiç keyif alamamış. Bir şey popüler olmasın zaten. Hemen cılkı çıkıyor. Geçen sene kahve kuyrukları vardı resmen. Konserler vs güzeldi, orada kahve kokusu çekmek bile güzel ama yok popülerlik zorluyor. İşte kahve festivali kaçınca, baktım ki Bira festivali var. Hemde gayet müsait zamanımızda. Bira severler olarak buluşmakta harika fikir. Oktoberfest Bavyera Tadında adıyla buluşuldu iki gün boyunca Küçükçiflik Park'ta. Oyunlar, konserler harika geçti. Samanların üstünde oturarak bira patates ve sosislileri afiyetle mideye indirdik. Her sene Almanya'nın Bavyera eyaletinde yapılıyormuş. Bizimki minisiydi. Can Gox ve Güneş konserleri soğuyan saatleri tekrar sıcacık yaptı. Seneye de olursa gideriz muhtemelen. 



Çağan Irmak yine ne güzel iş çıkarmış ama. Yaratılan dizisi Netflix'te başladı. Ben zaten severim öyle işleri.Mary Shelley'in Frankenstein romanından uyarlanmış.Sahneler, oyunculuklar ve aslında yobazlığa karşı durmanın önemi harika anlatılmış. 

Savaşı takip ediyorum ama uzaktan. Depremden ve seçimden sonra gerçekten olan bitene karşı bir mesafe koyma kararı almıştım. Çünkü o kadar takılıyordum ki, eninde sonunda kendimi hasta ediyordum.Savaşı öğrendiğimden beri de uzaktan takip etmeye çalışıyorum. Ama mümkün mü, pek değil. Bu çağda böyle vahşet kanımı donduruyor. Çocuklar,masumlar siviller,askerler ne olursa olsun bunu hak etmiyor. Koca koca ülkelerin ise tutumları beni tiksindiriyor. Irkçılık ve aşırı milliyetçilik insanı mahvediyor.Kimi dinlesen tutarsız, kimi dinlesen yalancı. Orada olanlara dua ediyorum ve bir an evvel son bulsun istiyorum...

Veee 100. yıl yaklaşıyor. Gönül çok daha özgür ve laik bir ortamda karşılamak isterdi. Yaşasın Cumhuriyet ve ilelebet Cumhuriyet. Tarkan çok güzel bir marş yapmış. Buraya bırakıyorum, Tarkan'a da kalbimi bırakıyorum. Sen Rahat Uyu Atam

Gerçekten ne olursa olsun sen rahat uyu Atam! Çocukların, torunların her zaman yaktığın ateşi harlayacak. Asla sönmesine izin vermeyecek. Tüm yobazlara karşı dimdik duracak. Nesillere ışık olacak, adını el üstünde tutacak!

Bizde Suadiye'de olacağız muhtemelen. Kuzenler vs kalabalık gitmek istiyoruz. Aksilik olmazsa erkenden gideceğiz bakalım. 100. yılı şanına yakışır bir şekilde kutlamak lazım. Yaşasın Cumhuriyet!

İnstagram da Ezgi Hoscan diye bir hesap keşfettim. Çok güzel alıntılar paylaşıyor. Birini bırakıyorum aşağıya.




Şehir ve Kadın serime değişik kadın hikayeleri ile devam edeceğim. Bir şeyler biriktiriyorum.

Herkese güzel haftalar diliyorum.

Yorumlar

  1. Kış benimde mevsimim ya. Ekim de doğduğum ay olduğundan mıdır bilmem en sevdiğim aydır. Ama önceden daha çok severdim çünkü daha soğuk geçerdi :D

    Bira festivali, sizin ig hikayelerinizde de görmüştüm zaten eğlenceli görünüyor çok.

    Psikolojik olarak biraz çöküntüde olduğum için hiçbir şekilde haber takip etmiyorum bir süredir, o yüzden o satırlarınızı geçmek durumundayım okumadan, üzgünüm...

    Genel olarak yoğun ve iyi vakit geçirmişsiniz, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severim. İnan bende haberleri bazen okumadan geçiyorum :(

      Sil
  2. Geçmiş olsun, hastalık haberleri çoğalmaya başladı gitgide.
    Ah küçük çiftlik parkı görünce anılarım tazelendi. Ne hoş olmuş, iyi ki gitmişsin. :)
    Çağan Irmak dizisini bir arkadaşım daha önerdi, bakacağım mutlaka.
    Kadın hikayelerini izlemedeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakmanızı tavsiye ederim. Çok ahım şahım değil ama baya sarıyor insanı :)

      Sil
  3. Oktoberfest bizim şehrimizde yapılıyor her sene, bir sene de buraya bekleriz :) Geçmiş olsun evet tam hastalık zamanı maalesef..
    Kadın hikayelerini özlediiik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda geliyorrr :) Yaa sanki senin geçen seneden bir yazın vardı festival ile ilgili, hatırlar gibiyim :)

      Sil
  4. Ben de bu haftayı hasta geçirdim. Hoş değildi :( Size de geçmiş olsun :)
    Öğrenmek ve öğrendiklerini aktarmak güzel gerçekten. Bana da ayrı bir keyif verir. Çalışmalarınızda başarılar diliyorum.
    Ezgi Hoscan hesabı bence de güzel. Kaliteli şeyler paylaşıyor. Alıntı paylaşan çok sayfa var ama bana çoğu ezber şeylermiş, her yerde olan şeylermiş gibi geliyor. Bu sayfa kendine has daha çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hastalık resmen yapışıyor, zor geçiyor :(

      Sil
  5. Öncelikle sayfanız ne kadar renkli ve görseller ne hoş. Ba yıl dım enerjisine :)) Çok geçmiş olsun. Dilerim bundan sonraki virüslere bağışıklık kazandırmış olsun :) Hem savaş hem de 29 Ekim'de ilgili söyledikleriniz beni çok etkiledi. Katılıyorum ve dilerim daha barışçıl, daha insanî bir zamanda çok daha sesli, renkli, hakkını teslim ederek kutladığımız 29 Ekim'lerimiz olsun :) Her şeyden önce bir kadın olarak bu Cumhuriyet'e öyle çok şey borçluyuz ki🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet o kadar çok şey borçluyuz ki o kadar...

      Sil
  6. bugün keyifli kutlamalar o zaman sanaaa gezentiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh keyifliydi ama izdihamdı :) Acayip kalabalık ve coşku vardı.

      Sil
  7. Yaşasın kış geldi diye sevinen küçük kalpler. :) Hastalık şimdiye geçmiştir umarım ama vitamin almaya devam edin yine de. Kahve festivalini bende es geçtim ama bira festivalini duymadım bile yoksa Can Gox dinlemek için giderdim tüh be.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh bak gelseydin karşılaşırdık :) Geçmeye çalışıyor kendileri :)

      Sil
  8. Geçmiş olsun kızım da hep terleyip hasta oluyor bu ara havaların tutarsızlığından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmen salladı bizi :( Çok geçmiş olsun.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar