Umutlu Günler

 

Pinterest güzeli,bayıldım.

Pazar yazımı bugün yazmaya karar verdim. Çünkü yarın gergin-heyecanlı-mutlu-umutlu olacağım diye düşünüyorum açıkçası. Uzun ve yorulduğum bir haftaydı. Bu haftaya en iyi gelen şey Kemal K.'nın Babala'daki programı oldu. Ailecek televizyona yansıtıp izledik. Yahu ne dinç ve kibar bir adam. Kışkırırtıcı sorulara bile sakince, açıklayarak ve aslında karşısındakini de anlayarak tane tane cevaplar verdi. Gayet tatmin ediciydi. Ve yine kendisini cesaretinden dolayı tebrik ediyorum. Sorular çok kısır olsa da herkes cevaplarını aldı. 



Bu hafta Yalova'daydım üç gün. Yalovayı seviyorum. Yeşilini, köylerini şirinliğini beğeniyorum. Vapurda ne iyi geldi. Havada güzeldi şansıma, ohh misss. Bahçeler ve evler çiçek çiçek. İnsan gözünü alamıyor.


Biz ailecek köy ekmeği çok severiz. Yalova'da çok güzel bir köylü pazarı var. Annemi görüntülü arayıp ona da pazarı gezdirdim. Köy ekmekleri muazzamdı. Birde adını bilmediğim otlar aldırdı annem. Taşırken kokularından bayılacaktım. Pişirince kokmuyormuş ama. Ay ben pek ot yemeklerine düşkün değilim. Meze olursa ancak yerim afiyetle.


Ekmekler misss...


Kalıcı ojelerimi yenilettim. Ama kalın yaptı beğenmedim. Bunu daha erken çıkarttıracağım sanırım.Kahveli muhabetli baya yoğun olduğum bir haftaydı. Erkenden uyudum her akşam. Hani gözünden bal akıyor derler ya hep öyleydim. 



 Şu yukarıdaki resimde gördüğünüz Yves Rocher Body-Hair Mist bir muazzam. Arkadaşım hediye aldı bana. Onda koklamıştım ve bayılmıştım. Öyle güzel hindistan cevizi kokuyor ki. İnsanın anını güzelleştiriyor. Her yerime boca ediyorum. Ay bak yanındaki Mickie'li kalemi de o almıştı sanırım :) Bizim bir grubumuz var. Hediye konusunda çok aşmıştık bir aralar. O kadar seviyoruz birbirimizi. İçimizden birisi "aaay bu da ne güzel bir şeymiş" dediğinde ona hemen alınırdı. Bu kalem o zamandan kalma. :) Artık yapmıyoruz, çünkü o kadar sık görüşemiyoruz. Ama görüştüğümüzde  bir mist geldi bakın :) Babam pek kokulu şeyler sevmez. Bense aksine koku hastasıyımdır. Keyfine içtiğim s.gara bile  kokulu. Dün akşam içicem bak diye kandırdım, o da elinde çiçekleri suladığı fıs fıs şişeyle beni takip ediyormuş. Bende hiç fark etmedim. Bir baktım arkamdan su damlacıkları geliyor. Noluyor be diye bir döndüm ki babam "eee ne zaman iççen be" diye söyleniyor. Dedim içmeyeceğim yahu seni kandırdım. :) Tütsü yaktırmıyor evde, oje bile sürünce söyleniyor. O kadar zıttız o kadar.

Sosyal medyada çok aktifim bu aralar. Telefon elimden düşmüyor. Karar verdim, seçimden sonra ara vereceğim biraz. Uykularım bile kaçıyor. Hele Babala'nın KK bölümün çekildiği akşam, uyku tutmadı resmen. Ne trollükler  döndü. Hangisine yetişeceğime şaşırdım.İnsan bakmadan da duramaıyor yahu, yani ben duramıyorum. Ben haksızlık karşısında susamıyorum, kendimi bazende kontrol edemiyorum. En yakınlarımın da benden yakındığı bir konu bu. İlla bir cevabım var illa bir şey katacağım. Yok yok susmayı da bilmem lazım :) Mental olarak hepimiz yorulduk ama ben bayaaa yoruldum. 

Artık hiçbir şeye şaşırmadığımı fark ettim.Birileri bir şeyler yapıyor, sonra karşı tarafa sen yaptın diyor. (lol) Tabi kimse inanmıyor,herkes gerçekleri biliyor. Montaj görüntüler(kelimeler) dolaşıyor. Ne yapabiliriz ki...Gerçek apaçık ortada,gerçek bir tane. Herkeste pek tabi gerçeği biliyor.Güzel günler uzak değil.

Biz inanmaktan, sevgiden ve dürüstlükten vazgeçmeyelim. Dürüstlük en büyük erdem.

Bu sıralar en çok dinlediğim. Karsu-Seni Düşünmek (Çok ama çooook güzel)

Seni düşünmek güzel şey Seni düşünmek ümitli şey Dünyanın en güzel sesinden En güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey Fakat artık ümit yetmiyor bana Ben artık şarkı dinlemek değil Şarkı söylemek istiyorum

Nazım Hikmet

Yorumlar

  1. Nazım Hikmet... Nice söylemlerin efendisi!

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz umutluyuz, şahsen zıttı bir durum olursa da hazırım. Ama Piro bir şey kazandırdı bu ülkeye ki muhalefet edenine bile!.

    Güzel, dürüst, ahlaklı ve asil, aynı zamanda sürekli gülebilen, meydan okuyan nitelikli insanın ne olduğunu gösterdi. Oy vermeyen ama ahlakı olan insanlar, üstelik her yaştan, güzel insanın bir örneğini görüp -kaçak güreşen, yalan dolana, iftiraya bulaşan- kötünün ne olduğunu kıyaslama imkanı buldu. Kaybetse bile aldığı oy yeni siyasetçiler için bir ders ve model oldu.

    Bu bile, ülke için muhteşem bir kazanç!

    Şarkı için teşekkürler, şiirin hakkı ancak bu kadar güzel verilebilirdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuna kadar katılıyorum yazdıklarınıza. Herkes böyle de siyaset yapılıyormuşu gördü. Çok inandık, devam :)

      Sil
  3. hayattan kesitler hihihi :) karsu yaa ne güzel şarkıları bir de mary jane var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karsu'yu son zamanlarda severek dinliyorum bende :)

      Sil
  4. Umuda, güzelliğe açılsın artık kapılar, herkes bir heyecanla bekliyor <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umuda ve güzelliğe açılacak, daha yolumuz var...

      Sil
  5. Umut ediyorum güzel günler yarınlarda en çabuk sürede gelsin. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  6. Koku çok seviyorum ama astım hastası olduğumdan bu yana kullanamıyorum.
    Maalesef yine kaybettik, gece kazanma galibiyet kutlaması yapanlar, sabah CHP belediyesinin kapısında işe girmek için sınav saatini bekliyorlardı ne kadar tezat bir durum, arkadaşla bu gün konuşuyoruz da bu kutlamaları gerçekleştiren kişiler toplumun R...N olarak adlandırılan kesimi ve bizler ekmek aldığımız yerde askıya ekmek bırakıyorduk ve genelde bunlar alıyordu. Kaldırdım Özlem abla, artık askıya ekmek filan bırakmıyorum dedi gerçekten de doğru bende vazgeçtim bende bırakmayacağım askıya ekmek artık. Sattılar bizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizde değişik bir yılgınlık bıkkınlık var. Dile kolay 20 sene... :(

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar