Ada Ada


Zamanını neler yaparak geçirdiğin ve kimlerle geçirdiğin çok önemli. Gittiğim şehirler, tanıştığım insanlar hep bir şeyler katıyor bana. Farklı şehirlerde farklı insanlara temas edip, yeni gelenekler ve huylar öğreniyorum. Kalıcı bir tanış olmak dileğim. Dostluk sıkı sıkı bağlar istemiyorum. Bir merhaba, bir nasılsın, bir ihtiyacın var mı yetiyor bana artık. Yalnız başına  kafede oturmak, kahve içmek arada keyif cigarası tüttürmek, insanları izlemek daha keyifli olmaya başladı. Kalabalık varsa ben yokum diyorum epeydir.Ya çift, ya tek. Ya da aile ile. Çekirdek kadro daha tatmin edici. Bu sebeple bayramlar çocukken güzeldi benim için. İlk günü evden çıkarken mızır mızır mızırdandım. Ve gerçekten kalabalık-çocuk sesi-boş muhabbetler ve tatlı koması ile günü zor kapattım.Görüşmek istediklerimle zaten görüşüyorum. İkinci günü de aynı karmaşaya girmemek için, dedim kaçalım. Ve kaçtık. :)



 Bir ada aşığı olan ben, senenin ilk ada turunu Heybeli adaya yaptı böylelikle. Büyük ada çok kalabalıktı, bu sebeple Heybeli'ye gidelim, o güzel bahçede kahvemizi içelim, sonra sahafa da uğrar, bir şeyler yer-içer döneriz diye düşündük ve öyle de yaptık. Heybeli ada sahafına bayılıyorum. Her türden kitap bulmak mümkün. Havada mis gibiydi. Yürüyüş ve temiz hava sonrasında ise bir kadeh şarap nasıl iyi geldi anlatamam.Hayatımın bir zamanında adada yaşamak istiyorum. O kadar seviyorum o kadar...


Bugün ise evdeyim. Yaptım kahvemi, taktım plağımı. Hem dinliyor, hem okuyorum. Sakince dinlenmek istiyorum. Bu hafta çok yoğunum. Programım o kadar dolu ki, ciddi enerji depolamam lazım. 

Bir kaç hafta önce Bursa'daydım. Şansa tarihi bir yerde konakladım. Son anda otel bulmak çok zor Bursa'da artık. Dolusuna turist ve Rus vardı. Akşamları dolaştım.Türbe ziyareti yaptım. Ramazan olması sebebi ile baya kalabalıktı.Türbe içinde sessizce dolaşıp, bol bol dua ettim. Çok iyi geldi ama çok. 

1.Murad Hüdavendigar Türbesi




Gözüm iyileştiği için eski makyaj rutinime döndüm. Ben süslü bir kadınım yahu. Seviyorum makyaj yapmayı, yeni şeyler denemeyi. Birde makyaj yapmak bana terapi geliyor.Alerjim olmasına rağmen parfüm sıkmadan da duramıyorum. Böyle bir fısta değil. İlla boca edeceğim. İşin uzmanıyım, biliyorum o kadar sıkılmaması gerektiğini ama yinede durduramıyorum kendimi. 


Sınavlar bitti. Bu sefer çalıştım ve heyecanla açıklanmasını bekliyorum. You'nun son sezonu nedir öyle yahu. 8. bölümde şoku yedim resmen. Kardeşimin peşinde teorilerim ile dolaşıyordum ama asla yaklaşamamışım bile. Kendisi tüm dizileri benden önce bitirir, hiç spoiler vermedi. Final sezon onayı almış. Bekleyelim ve görelim.

4-5 aydır kalıcı oje yaptıramıyordum. Son yaptırdığımda tırnaklarım aşırı zarar görmüştü. Düzeldi şükürler olsun ve geçen hafta yenisini yaptırdım. Büyük ama çok büyük rahatlık.Bir sürü düğün-nişan var bu yaz. Bir tanesine çok az kaldı. Elbisemi çok beğenerek aldım, şimdi saçımı nasıl yaptırsam derdi düştü aklıma. Ahh biz kadınların derdi hiç bitmiyor. (lol)

Mabel Matiz'in son şarkısına tutuldum. Gerçi ben onun çoğu şarkısına tutkunum. Aferin. Tavsiye ederim. Yürüyüşte,yolda arkadaş olur.

"Halleniyorsun deryaya
Yerin yok bi' damlaya
Anlamıyorsun niye geldi
Bu hayvan bu dünyaya."
  ( Bazı sözler)

Havalar güzelleşmeye başladıkça içimdeki umutta artıyor. Seçime az kaldı. Gergin ama nedense bir o kadar da umut verici siyasi ortam var. Ülkemiz adına özgürlük diliyorum ve aslında en çok kadınlar adına...

Biraz geçmiş zaman özeti gibi oldu. Birazdan bir kahve daha yapacağım. İki hafta kahve detoksu yaptım. Daha yeni başladım içmeye, azaltmaya çalışıyorum. Ama bugün keyif günü.

Herkese mutlu sağlıklı pazarlar diliyorum.


Dada


Yorumlar

  1. Capcanlı, hayat dolu bir yazı.. :) Her günün böyle zengin içerikli olsun. :)
    (Adalara bayılırım ki benim favorim Burgaz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burgaz'a rakı içmeye gideceğiz :) Hiç gitmedim. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Büyük Adaya en son gittiğimizde baya hasta olup 1 hafta yatmıştım kışın gitmiştik 😂 You'yu hiç izlemedim 😋 güzel bir yazı olmuş elinize sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisan ayı olmasına rağmen akşam baya serin oldu. Kışın düşünemiyorum :)

      Sil
  3. Ben de bayramı Bursa'da geçirdim, Ulu cami'yi ziyaret ettim 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'ya çok sık gidiyorum ama eski tadı yok gibi...

      Sil
  4. bize her gün bayraaam biz heybelideee her geceee :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu bayramı yalnız mutlu olmaya ayırmıştım :) Evde yatarak ne mutlu oldum anlatamam :))
    Ada diyince (hangisi olursa olsun) mutlu oluyorum ben ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın bende öyle, aşırı dost mutluluk :)

      Sil
  6. Ah eşimin memleketi ben de 10 yıl yaşadım ☺️. Seçimi biz de sabırsızlıkla bekliyoruz inşallah hersey çok güzel olur 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah her şey çok güzel olacak. Bursa'da bir dönem bende yaşadım. Çok sevgiler.

      Sil
    2. Yok ben Heybeliada için yazmıştım 🤭🤭🤭

      Sil
    3. Ada da on yıl yaşamak mııııı... harika :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar