Bazı Süsler

 Yılın en büyülü zamanı geldi çattı. Yeni yıl yeni yıl yeni yıl... Bayılıyorum, rengarenk vitrin süslemelerine, yeni yıl şarkılarına,kırmızı beyaz süslere. İşletmeler nasıl güzel süslemiş vitrinlerini, bakmaya doyamıyorum. Kocaman renkli toplar sallanıyor Alışveriş merkezlerinin ortasından. Ve en bi sevdiğim  Şekerci Cafer Erol harika bir konseptle süslemiş kendini. Geçen sene de bayılmıştım ama bu senede muazzam iş çıkarmışlar.En kısa zamanda soluğu Kadıköy'de alacağım ve sanırım yıl bitene kadar bir kaç farklı kişiyle ziyaret edeceğim.Dükkan dükkan gezip ağaç için süslemelere bakıyorum. Kar kürelerini oldum olası çok sevmişimdir, bir tanesini elime aldım ve aşık oldum,artık benin kar kürem.


Dilekler yazımı ve bu sene neler yaşadığımı ayrı bir yazıyla sene sonu yayınlayacağım. Bu yazıyı heyecan dolalım, biraz iyi hissedelim diye yazmak istedim. Zira ben bu ayı da, getirdiği heyecanı da çok seviyorum.Annem kokinalar çıktığı gibi almış. Veee tabi ki bende ağacımızı kurdum bugün kız kardeşimin yardımıyla.Normalde o kurardı ama halledene kadarda kırk kere bende hadi amaaa diye isyan işitirdi. Neden? Çünkü ona göre her an çok erken. Bu sene şansa bırakmadım. Süslerimi çok beğeniyorum. Işıklarını açıp önünde kahve  veya sıcak çikolata içiyorum, kitap okuyorum. Değişik bir huzur veriyor bana. Kar ve umut.Yılbaşı temalı filmler. Bir ay boyunca süslü püslü olacak tüm caddeler ve şehirler. Kıymetini bilelim, sadece umut edelim ve güzelliklere odaklanalım olur mu? Aşağıya ağacımızın bir kaç fotoğrafını bırakıyorum. Biz mart ayından kalan marteniçkaları da astık, uğur getirsin dedik. Bu aydan başlasın güzellikler, yenilikler. Hep umutla hep aşkla...









Dada

Yorumlar

  1. Selam zaman nasıl hızlı geçmiş. Ankara'da alışveriş merkezleri süsleme yapmış. Heyecan duymak yeni, umutlar, planlar yapmak iyi oluyor. İnsanın morali düzeliyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok seviyorum Aralık’ı! Bizde de dolu dolu geçer; bugün ilk noel pazarıydı mesela, mumluk hazırladık, haftaya noel pazarları açılacak sıcak şarap, oooh! İki senedir kapalıydı corona nedeniyle ama bu sene sanırım keyfini çıkartacağız :) Bir sürü iş var ve renkli ışıklı işler hep :) Umarım güzel geçer Aralık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak şarap mııı :) En güzel aylardan birisi. Her yer ışıl ışıl :)

      Sil
  3. kar küreleri favorim, hep hayaller kurduruyolar bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da çoook güzel hayaller kurduruyorlar :)

      Sil
  4. eveeet çok heycanlı yaaa ve çok keyifli süslemeler :)

    YanıtlaSil
  5. Oğlum geçen sene bir asbah ağaç ortadan kaybolunca bunu kabullenememişti. Bizde süsleri çıkarmıştık tekrar annemin kocaman bir çiçeği var evde ona asmıştı. Bir senedir orda duruyor süsler. Bu sene o sebepten ağacı çıkarmadım. :D
    Aralık en sevdiğim ay bütün ay doğumgünümü kutlatacağım millete. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo nice güzel senelere o zaman size :)

      Sil
  6. Şekerci Cafer Erol sürekli sosyal medyada ve insanı fazlasıyla cezbediyor:) Muhtemelen bende bu ay içerisinde bir ziyaret yapacağım. Hem oraya, hemde Moda ve Cadde'de ki birkaç yer önerisini dinleyip, alışılandan farklı lezzet keşifleri yapacağım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin görselleri sabırsızlıkla bekliyorum o zaman :)

      Sil
  7. Doğru hayvanlar o minik süslere dayanamazlar :)

    YanıtlaSil
  8. Bakmalara doyamıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar