Elektronik İle Sınanıyorum



Son bir ayda bir sürü elektronik aletim bozuldu. Bir retro zamanına denk geldim zannediyorum. 

İlk olarak bluetooth kulaklıklarım bozuldu. Yere düşürdüm içinden bir kablosu koptu,incecik zaten. Gittim yenisini aldım. Eve gittiğimde o da çalışmıyordu,iade ettim. Sonra babam sen beceremiyorsun dedi ve  gitti o aldı bir tane. Onun aldığının da şarj kutusu bozuk çıktı. Bu sefer kulaklıkları alıp servise gönderdiler. 3 hafta sonra geldi.Daha yeni yani. Bunlar olurken beş yıldır kullandığım telefonumu kediyle oynarken düşürdüm,ekranı çatladı.  Ertesi gün yaptırdım ve iki gün sonra ekran tamamen bozuldu. Gittim mecburen yenisini aldım. Yine bunlar olurken pek sevgili saç düzleştiricim bozuldu. Onunlada yıllardır birlikteyiz ve çok başarılı bir ürün. Neyse gittim yenisini aldım. Bir kaç gün sonra onunda tuşu basmamaya başladı. İade aldılar,yenisini yollayacaklar ama ne zaman kim bilir. Durun bitmedi. Bir de evde çamaşır makinesi bozuldu. Allah'tan onu tamir edip bir kaç günde getirdiler. 

Şu an kuzenimden aldığım eski bir düzleştirici ile cebelleşiyorum.

Resmen yaza elektronik ile sınanarak başladım. Bu nasıl bir durumdur onu da anlamadım. Hepsi mi bana denk gelir yahu.

Çok merak ettiğim için yazdım. 
Sevgili blog arkadaşlarım!
Yalnız mıyım bu olayda, var mı benim gibi mağdur? 🤣

Yorumlar

  1. Yalnız değilsin... Tam bozulma diyemem aksilik aksaklık durumu söz konusu bende de. Şu sıralar çamaşır makinam cebelleşiyor ve korkarım yenisini almam gerekiyor fakat kredi kartı kullanmadığımız için nakit almam gerek ve fiyatlar çok uçuk :)
    öte yandan kulaklıklardan biri gitti, diğeri de gitmek için kapı eşiğinde bekliyor :) en azından elindekileri güle güle kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim. Çok dikkatli davranmak gerek gerçekten fiyatlar nirvana 💕

      Sil
  2. Zaman zaman her şeyin üst üste geldiği dönemler oluyor. Geçmiş olsun, daha uzuuun yıllar bu sınava girmeyeceksiniz bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel sözcükler bunlar. Uzun yıllar kimsenin bir şeyi bozulmasın, en azından dolar düşene kadar :)

      Sil
  3. Bazen arka arkaya geldiği oluyor ama çok şükür şu dönemde bende olan biten birşey yok elektronik cihazlarda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah maşallah aman nazar değmesin:)

      Sil
  4. Geldi mi bmyle arka arkaya gelir. Sabrını sınar Hayat insanın! Çok geçmiş olsun. Dayan! Geçip gidecek bu dalga!

    YanıtlaSil
  5. olur bazen düşünme olumsuz şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur değil mi? Bu da gelir bu da geçer :)

      Sil
  6. Kötü denk gelmiş, bazen özellikle şu olmasın bu olmasın diye düşündükçe aksine oluyor sanırım. Olumsuz şeyleri mi çekiyoruz ne düşündükçe. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar