Mayıs Mayıs


Yaşamınızı etkileyen bazı dönüm noktaları vardır. Eğer şanslı ve biraz da zeki isek dönüm noktalarımızı lehimize çevirebiliriz. 2022 yılı sabrımı sınayarak başladı. Aslında 2022 yılına çok romantik bir gece geçirerek girmiştim.Mumlar, romantik müzikler, harika yemekler ve güzel dileklerle muazzam vakit geçirmiştim. Aslında dileklerim yavaş yavaş oluyor. Şükürler olsun. Ama öyle gereksiz ne olduğu belirsiz ve beni şoka sokan birkaç olay yaşadım ki. “Ben ne yaşıyorum yahu bu da nesi” diye düşündüm bir müddet. Ama sabrımın hayranıyım. Öyle insanlara sabrettim, öyle güzel seviyemi korudum ki… Dedim ki Dada sen bunu da yaptın ya, harikasın kızım, önün açık. Çünkü hayat sabır edenlerin yanında. Ve bir de ne olursa olsun şükür etmek…

 

Sonrasında ise olaylar kendiliğinden öyle güzel aktı ki. Beklemek ve akarken  izlemek nasıl zevkli. Bazı insanlar ile bağlarım derinden bağlandı. Bazı insanları ise ipi öyle bir kestim ki, mümkün değil bir araya gelmesi. Kuş gibi rahatladım, tüy kadar hafifim.

 

Şimdi yeni şeyler yaşıyor, yeni yerler, yeni insanlar keşfediyorum. Yolum çok başka bir rotaya evrildi.Hayallerim gerçekleşiyor. O kadar minnettarım ki. Bana yoldaş olan insanlara bin şükür.

 

Bu retro beni de deldi. Elektronik ile sınandım resmen. İlk önce kulaklıklarım bozuldu. Gittim yenisini aldım bozuk çıktı, iade ettim. Sonra babam bir tane aldı, o da bozuk çıktı. Onu da servisine gönderdik. Sonra telefonum düştü, ekranı patladı. Gittim yaptırdım,ama içime sinmedi,yenisini aldım. En sonunda çok sevdiğim saç düzleştiricim bozuldu. Mecburen onunda yenisini aldım. Ama bozuk olanı tamire vereceğim, harikam o benim çünkü. Retro bitti ama beni de bitirdi. Uzun bir süre elektronik ile uğraşmak istemiyorum.

 

Nezle ile alerji karışımı bir şey yaşadım.Ama geçti şükürler olsun. Zaten o dönem kimse sorsam aynı durumdaydı, sanırım salgın varmış.

 

Kocaeli kitap fuarına gittik.Mayıs ayında dehşet bir kitap alışverişi yaptık. Hangisini okuyacağım karar veremiyorum. Açıkçası bu aralar çok yoğunum kitaplar bana ben kitaplara bakıyorum. Dizilerimi de izleyemiyorum. Sadece Gain de Duygu Asena’nın Aslında Özgürsün kitabını dizi yaptılar. Bayıldım diziye Deniz Çakır ve Bade İşçil başrolde. Nefis bir iş çıkartmışlar. Bir de yine Gain’de 10 Bin Adım var, onu da bitirdim.

 

Önümde yeni hedefler var. Etkin bir spor programı yapıp başlamayı düşünüyorum. Sonrasında ise Eylül başı gibi yeni bir dil kursu istiyorum. Başka diller de öğrenip, ufkumu genişletmek en büyük hayallerimden.İngilizce sertifikamı aldım ama onu da daha daha ileri götürmem şart. Bu tarz mevzularda kanaat etmemeli, devamlı fazlasını istemeliyiz diye düşünüyorum.

 

Burayı çok ihmal etmeyeceğim. Yazmayı düşündüğüm belirli başlıklar var. Kendime uygun bir zaman yaratıp yazacağım. Okuduğum bir kitap çok etkiledi özellikle. Size ondan bahsetmek istiyorum.

 

Bu ayım böyle güzel geçti sevgili dostlarım. Hayatta sabır ve şükür etmenin önemini iliklerime kadar hissettiğim zamanlardı.

 

Sevgiler,

 

Dada

Yorumlar

  1. Son derece güzel bir ay olmuş:) Planlar da çok güzel ve inşallah hepsi gerçekleşir:)

    YanıtlaSil
  2. şu gain dizileri nette varsa izleyim :) spor ne güzel tabisi yap. senin retro korku filmi gibiymiş ha haa :) ilk başta söz ettiğin romantik gecenin devamı hep iyi gitsin gari :)

    YanıtlaSil
  3. Saç düzleştirici kullanmak yerine Brezilya fönü yaptırmanızı tavsiye ederim, çok rahat oluyor. 6 ay saçlar düz fönlü kalıyor :) Ben çok memnun kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Aslında düşünmüyor değilim ama daha karar veremedim. :)

      Sil
  4. Bence güzel bir ay olmuş. kitap bende almak istiyorum ama biraz tüketim yapmam lazım.Spor benimde şu an favorilerimde...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende onları okumaya devam :)

      Sil
  5. Ne güzel, seni motivasyonun tavanda görmek :) bu retro şeylerine ben hiç inanmıyorum biliyor musun? Bazen böyle şeylere inanınca daha mı çok oluyor acaba ;) Geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende inanmak istemezdim ama başıma gelenlerden sonra :)

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim. Salgınlar evrile devrile devam ediyor :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar