Zaman Zaman

 


Havalar ısındı ise benim için ada sezonu açılmıştır. Trafiksiz, mazot kokusuz bir yanı deniz bir yanı orman.Rengarenk olmuş her yer. Ağaçlar kendini nasıl da süslemiş. Mis gibi kokusunu salmış o güzellikler. Ne bakmaya doyabiliyorsunuz ne de koklamaya. Her gittiğimizde dilimiz de “ah zamanında dedelerimiz almamış şuradan bir yer”. Sanırım herkes aynı şeyi düşünüyor. Şehre bu kadar yakın olup bir o kadar da benzemeyen muazzam güzellikte bir yer.

 

Biz biraz daha sessiz diye Heybeli adaya gittik. Tercih ettiğimiz günse meğer hıdırellez olmasın mı? Meydana kocaman bir ateş yaktılar. Şarkılar söylendi, ateş üstünden atlandı, dilekler tutuldu, ağaca asıldı. Adanın meşhur bir sahafı var. Her gittiğimde oraya uğrar kitap alırım. Bu sene o kadar abarttım ki; bir ara  sahibi ben size birazda arkadan getireyim diye söyleyip, önüme bir sürü kitap ekledi. Bir dolu kitap alıp kendimi ödüllendirdim resmen. Şöyle de bir gerçek var ki artık kitaplar çok pahalı. Çok okumayı sevenler için sahafları tercih etmek en mantıklısı. Bol bol fotoğraf çektim. Sizin için çiçek toplayan birinin olması ve sizinde o çiçekleri sahaftan alınmış kitap arasında kurutmak ise ana bir doz romantizm eklemek. Birkaç resim bırakıyorum.




Çok kalp


İnsanlar ne tuhaf değil mi? Bazılarının gerçekten problemleri var. Ve bu problemli halleri kendisinin dışında yakın çevresini etkiliyor.Ama kendileri asla problemleri olduklarını kabul etmiyorlar. Hatta onlara sorsanız herkes anormal bir tek onlar normal. Bu tip insanlar için ne yapılabilir bilemiyorum. Toksik insanlar yazısında bahsetmiştim, derhal uzaklaşmalı diye. Ama bazılarına da git diye söylüyorsun inadına geliyor, acayip. Neyse yol uzun  zamanla bu tarz insanlar  ile de yaşamayı öğreniyor, önemsememeyi seçiyorsunuz.

 

Ben artık güzelliklere odaklanmayı tercih eder oldum. Olumsuz, toksik vs nereye kadar. Hayat bu tarzlar ile mücadele edecek kadar değersiz değil.En azından benim ki değil...

 

Havalar güzel, corona azaldı.Maske yasakları kalktı ve insanlar daha bir mutlu sanki. Sıkı bir maske taraftarı olan ben bile bıkmıştım artık. Tedbiri elden bıkakmamak şart tabii.

 

Şairinde dediği gibi “hayat kısa kuşlar uçuyor, göğe bakalım…”

 

Dada

 

 

 

 

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel bir gün geçirmişsin.. Adalara çok az gittim ama her gidişim dediğin gibi, hep güzeldi ve şehre bu kadar yakın ama bu kadar uzak bir dünyadaymışım gibi gelirdi bana da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da sanki Ege de gibi hissettiriyor. Umarım bu güzelliğini korur :)

      Sil
  2. Tam bir bahar yazısı olmuş. İç açıcı

    YanıtlaSil
  3. Heybeli her zaman ilk tercihim olmuştur:) Büyükada'ya göre daha sakin ve huzur verici sokakları ve koyları vardır. İlk fotoğraftaki ev de en güzel olanlardan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin gibi düşünüyorum, turist falan da az :)

      Sil
  4. Adaları çok severim ben de :) Fotoğraflar harika! Sahaflarda kitap bakarken saatlerce kendimi kaybettiğim zamanlar var :D Toksik insanlardan uzak durmak lazım, enerjisini bitiriyorlar insanın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar