Sevgi(liler) Günü?



Nasıl gidiyor meşhur sevgililer gününüz?

Benim için normal bir gündü. Abartısız,ağdasız.Olması gerektiği gibi.
Biz, bu  sabah güzel bir mesaj çektik birbirimize. Aslında ben öyle istedim. Bana,benim için ne hissediyorsun yazar mısın diye rica ettim. Çünkü duymaktan çok okumayı daha çok seviyorum. Daha kalıcı ve  samimî geliyor bana. Bir de biri benim karşımda canlı canlı  seni seviyorum diye söyleyince; utanıyorum, sıkılıyorum, kızarıyorum, karşımdakinin gözlerine bakamıyorum ve söylemem gereken şeyleri dilimi yutmuşcasına susuyorum. Teşekkür ederim deyip,bu konu ne olur bir an evvel bitsin diye dua ediyorum. O yüzden yazışalım ne olur dedim. Hem ben arada sırada açıp okur mutlu olurum diye de ekledim. O da severek kabul etti. Hakkını veren de bir mesaj yazmış bana. Ben tabiki karşılıksız bırakmadım. Sonra kapandı gitti bizim için mevzu.
Ama sosyal medyaya bir bakıyorum. Aman Allah'ım  herkes sanki bu günü bekliyormuş. Onlar nasıl aşk dolu paylaşımlar. Gerçek mi acaba  diye düşünüyor insan. 

Hediye falan olayı zaten tamamen işin ticarisi.Millet son gün ne alsam derdine girmiş bazı mağazalar kuyruk kuyruk.

Bu kadar abartmaya gerek var mı?

Sevgi ve hediye kavramı bir arada ne kadar doğru ki?

Mesela bugün hediye almamışsak birbirinizi sevmiyor mu olacağız?

Benim icin en önemli olan ne biliyor musunuz,zamansız yapılan minik sürprizler. 
Mesela bir yere gidersin, dolaşırken gözüne bir şey takılır. Bu ona çok yakışır bak diye düşünür ve hediye alırsın. Spontane gelişen  gerçek sevgi göstergesi budur bence. Sırf bir gün var diye o günü beklemek, fırsatçılık ve çıkarcılık gibi. Samimi gelmiyor bana. Zorunluluktan ve sebebini anlayamadığım şeyleri yapmamayı tercih ediyorum. 

Kapitalizmin direklerini fazla da sağlamlaştırmaya gerek yok canım. :)

Seviyorsan,seviliyorsan,
Nazın geçiyorsa,
Güveniyorsan,
Karşılıksızsan,
Yadırgamıyorsan,
Korkmuyorsan,
Yüzün de daimi bir tebessüm ve huzur varsa,
Sana her gün sevgililer günü  arkadaşım!

Tüm sevgi dolu kalplere bende de kocaman sevgiler. 


DADA

Yorumlar

  1. Böyle günler ticari açıdan önemli gerçekten, öğretmenler gününde-öncesinde- geç saatlere kadar çiçekçiler çalışır mesela, tabii görgüsüzlük boyu geciyor bazı günlerde... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, bazıları görgüsüzlüğün dibine vuruyor resmen :(

      Sil
  2. Sevgililer günü tam da sonda anlattığın gibi işte :) O sosyal medya da abartanların ilişki süresine cidden bakmak lazım.. Blrde erkekler için en büyük tüyoyu satır aralarında vermişsin :) Zamansız gelen yada alınan hediyeler :)))

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum söylediklerine :) Hediyelere değil sadece gerçek duygulara ihtiyacımız var aslında :)

    YanıtlaSil
  4. Yani evet ama yaygara koparmadan daha sakinde geçebilir. Abartılı her şey yoruyor beni :)

    YanıtlaSil
  5. İnsanlar genel olmasa da kısmen sevgilerini başkalarının takdirine sunmayı makul görürler. Bu da zayıf ve temelsiz ilişkilerini gözler önüne serer... Bunu uzatarak sıkmak istemem.
    Sevginize çok güzel beslemişsiniz; sade ve sıcaklıkla.

    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde çok güzel anlatmışsınız, çok teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  6. Sev beni bak hediye alıyorum sana gibi bir şey geliyor bana. Ama çiçeğe hiçbir zaman hayır diyemem :)) Öyle abartılı arajmanlar falan değil ama basit bir papatya, nergiz hatta kaktüs :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bak ben sana çok pahalı bir şey aldım,daha çok sev beni demek gibi...Çiçek bende çok severim ama bakamıyorum :(

      Sil
  7. sevgililer günü, anneler günü filan bütün böyle günleri severim, hediye alma minnoş olma bahanesi işte :) çikolata, pasta yedim dizi izledim evde kendim işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh canımmmm. Bende yedim güzel çikolata :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar