Eros Havasında Bir Ay

Ne kadar çabuk geçti 2022''nın  ilk iki ayı. 

Meşhur erosun oklarının, havada uçtuğu bir aydı sanki . 
Herkes aşık ya da herkes aşka hazır. Mutlu insanlar görmek ne güzel. Sanki bu sıralar herkese bir eros uğradı gibi ha :) 

Bazılarının aşık kokusunu alıyorum, bazılarının ise gözlerinden kalpler fışkırıyor. 

Güneşin tüm yakıcılığı ile parladığı bir sabaha uyandik bugün. Böyle  sabahlarda içime umut doğuyor. Var olan her şeyime şükrediyorum. Güneşi görüyorum, sıcaklığın hissediyorum,temiz havayı soluyabiliyorum özgürce diye teşekkür ediyorum. Şükran doluyorum. 

Bu ay hızlı geçti. Pek sevgili iki can dostumun doğum günüydü. Her sene olduğu gibi bu senede ikisini birlikte kutladık. Güzel bir sahil restoranında gece yarısına kadar eğlendik.
Oynadık , göbek attık, dans ettik,garsonların muzipçe sönmeyen pasta mumu getirmeleri ile kahkahaya boğulduk. En büyük şükür sebebim bu iki harika insanın bana can yoldaşı olmaları. Bin şükür. 


Hayranı olduğum nadir sanatçı vardır. Onlardan biri de Hüsnü Arkan. Bir kere konserine gitmiştim. Yine şükürler olsun bu ay tekrar dinleme fırsatım oldu. Her defasında sesi ve söyleyiş tarzı ile beni büyülüyor. Ülkemiz için çok değerli bir üstad. Klanertte ona eşlik eden kişiye ise ayrı bir hayran kaldım. Müthiş bir müzik gecesi yaşadım. Bin şükür. 

Güzel haberler aldığım bir aydı aynı zamanda. Bir tanesini yazamıyorum. Hatta ikisini de yazmayayım. Olunca detaylı bir şekilde yazarım. Ama istediğim şeyler oluyor ve mutluyum.

Kapılar ne kadar kapalı olsada ışık sızacak bir yer buluyor. Karanlığın içinde gözlerin görmeye başlıyor. Hatta diğer duyu organların bile gelişiyor. Ve sen karanlıktan korkmamak gerektiğini öğreniyorsun. 

Korkmuyorum karanlıktan. Işık bir şekilde beni buluyor. Şükürler olsun. 

Ve sabır. Sabır etmek bir erdemlilik hali. Herkes yapamaz. Ama bazen kendin için olmasa bile sevdiklerin için kendine rağmen sabrediyorsun. Bunun için ise hayat seni öyle güzel ödüllendiriyor ki...

Susmak, hareketsiz kalmak zor. Kindar bir insan mıyım bilmiyorum ama bana yapılanı asla unutmuyorum. Hayat o kadar muhteşem ki senin kötü olmanı isteyenleri, önüne tek tek seriyor. Bazen kendimden ve yapabileceklerimden çekiniyorum. Ama hareketsiz kalmayı tercih ediyorum. Her şeyin zamanı vardır. Ve hayatın adaleti vardır. Bazılarına öyle ağır cezalar kesiyor ki. Sanki yüzlerine yapılmış bir dövme gibi her gün görüyorsun.  Onun adaletine inancım tam bu yüzden. 

Ve geçen yazımda  da yazmıştım. Aniden yapılan sürprizler kadar hoşuma giden şey yoktur. Hiç ummadığın anda, yorgunken karşıma çıkan şahane masa ise ekstra ekstra şükür sebebim oldu bu ay. Daha nice sürprizlere diyelim o zaman.

Hayat hepimize hak ettiğimiz güzellikleri versin.
Bugün gibi pırıl pırıl olsun geleceğimiz.

Sevgiler.
DADA

Yorumlar

  1. istediğiniz olur umarım :)

    mumlu fotoğraflar çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin istekleri ivedilikle olsun 💜
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Güzel haberler, güzel sonuçlansın İnş 🍀 Havalar iyiyken aşk parıltıları herkesin gözünde çok belli oluyordu ama sanki kış geri döndü ve tüm ışıktılat söndü :))) Havaların insan psikolojisi üzerindeki etkileri gerçekten çok büyük..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün kesinlikle böyle oldu . Resmen kara kışa hem ruhen hem de bedenen teslim oldum:)

      Sil
  3. Diğer aylar da böyle coşku dolu geçsin:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar