Günlük 27 (Yılbaşı)


Pinterest

Aralık ayı jet hızıyla geçti. Kurs, iş ve Konya dan en yakın arkadaşımın bir aylık bebeği ile gelmesi derken son günler geldi çattı.

 

Ben Konya’ya gidecektim, o geldi. Çok da iyi yaptı. Mis kokulu bebeği ile üç hafta her tatil günümde buluştuk. Cuma günü gittiler ve şimdiden o kadar özledim ki. Bebek kokusu çekiyor canım.Biz üç arkadaşız. Minik Anka’mız sayesinde üçümüzde bolca hasret giderdik.Güzel masalar kurduk, fotoğraflar çekildik,bir birimizin tadına vardık.

 

Kursum tüm hızıyla devam ediyor. Dersler çok eğlenceli geçiyor.Tatlı, on kişilik bir ekip olduk. Herkes farklı mesleklerden.Ödevler, sunumlar derken dersler nasıl bitiyor anlamıyoruz bile. Şubat gibi bitecek sanırım. Benim okulda devam ediyor, açıktan okuyorum önce de yazmıştım. Önümüzde ki hafta final sınavlarım var. Onlara çalışmaya başlamam gerekiyor. O kadar geriliyorum ki anlatamam size. Vize sınavlarında stresten kan oturmuştu gözüme.Bu sefer o kadar kasılmak istiyorum.İşler de yoğun. Yıl bittiği için denetimler, envanterler bir sürü işi yetiştirmeye çalışıyoruz

 

Yılbaşı ağacımızı kardeşim ile kurduk. Süslerimizi pek seviyorum ama bizim minik Derin canavarı yarısını kaçırmaya çalıştı, elinden zor kurtardım. Çok seviyorum renkli ağaçları.

Yılbaşı süsleri bana sanki masaldaymış gibi hissettiriyor.




Dün gece 3. doz aşımı oldum. Baya ağır geçiyormuş ama sabah uyandığımda her yerim ağrıdı. Hemen bir ağrı kesici aldım. Şimdi daha iyiyim.

 

Tanrılar Okulu’nu okuyorum. Ağır bir kitap, sindire sindire okumaya çalışıyorum.Spor yapmaya devam. Koşu bandım da arada sıkıntı yapmaya başladı. Umarım bozulmaz. Her şey o kadar pahalı ki.

 

Emily in Paris 2. sezonu bitirdim ama açık konuşayım birinci sezon daha güzeldi. Amazon dizilerine sardığımı söylemiştim.Litte Fires Everywhere diye muhteşem bir dizi izledim.Irkçılık ve kadın erkek eşitliğini çok başarılı işlemişler.Tavsiye ederim.

 

 Witcher a başladım. Unutmuşuz ama ya, üstünden zaman geçtikten sonra izleyince parçaları birleştirmek zor oluyor.Aksiyon sahneleri harika.Henry Cavil de yunan heykeli gibi bir insan. Değişik bir karizması var. ( Henry Cavil’e hayranlık içerir)

 

Yılın bitmesine birkaç günümüz var. Çok kalabalık ortamlara girmemek gerekiyor. Vaka sayıları endişelendiriyor insanı.

 

31 Aralık geceniz sevdikleriniz ile çok mutlu geçsin umarım.

Gülümseyerek ve her şey çok güzel olacak diye niyet ederek karşılayalım 2022 yi.

 

Mutlu yıllar.

Sevgiler.

Dada

Yorumlar

  1. Ahh benim de finallerim haftaya, bu yüzden gerginliğinizi çok iyi anlıyorum. Kolay gelsin ve başarılar diliyorum size. Ağacınız da pek bir güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkimize de başarılar diliyorum o zaman. Çok teşekkür ediyorum. Mutlu yıllar. :)

      Sil
  2. Size de musmutlu yıllar diliyorum!

    YanıtlaSil
  3. Sınavlarında başarılar dilerim. :) Kurs da güzel gidiyormuş, ne güzel. Bu aralar ne izlemeye kalksam yarıda bırakıyorum. Son bir haftada üç diziye başlayıp bıraktım, belki sonra devam ederim. :) Ders çalışmaya yoğunlaştım artık ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılmaz Erdoğan Münaşa'yı izleyebilirsin, hemen enerji depolarsın :) Mutlu yıllar :)

      Sil
  4. Aşı sonrası kötü oluyor insan.
    Geçmiş olsun.
    Uyarı yerinde ama uyanın az olacağı aşikar.
    Sınavlarda başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Mutlu yıllar :)

      Sil
  5. 3. doz... Nasıl bir kabustu anlatamam:( Randevu almadan, boş buldum diye girip oldum ama zihnen hazır değilmişim galiba ve fiziksel olarak yıkım oldu resmen:)

    Yeni yılın şimdiden kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle iyi hissettirir. Seyahat etmek isteği uyandır. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar