Otuza Bir Kat Çıktım

 

Pinterest

Merhabalar.

 

Evet otuzlu yaşlarımın başındayım artık. Geçen sene nasıl bu yaşa geldim diye hayretler içerisindeydim.Kendime daha fazla bakmaya başladım. Hem ruhen hem de fiziken ilgiye doyurduğum bir yaştı.

 

Bu sene yeni yaşıma girerken başka bir şey fark ettim. Otuz  sadece bir rakamdı. Evet klişe belki ama önemli olan senin ne hissettiğindir. Rakamların hiçbir önemi yoktu.

Bu masanın başında oturmuş yazarken yirmi beş yaşımda hissetmediğim heyecanı ve umudu hissediyorum. Aynaya baktığımda yirmi yedi yaşındaki halinden daha güzel bir kadın görüyorum. Kendimi bir beş sene öncesine göre daha çok seviyorum. Özenliyim, istikrarlıyım ve içimde güçlüyüm. Aslında yaş ilerledikçe ve bir sürü insanı hayatına katıp bir sürüsüne de çıkartınca öğreniyorsun, asıl değerli olanın kendi varlığın olduğunu. Ve kendini ne kadar güçlü hissedersen aynı zamanda da seversen o kadar güzelleşiyorsun. Ruhun yaralarını sarmayı öğrendikçe sende bedenini iyileştiriyorsun. İçten dıştan anlaşmalı, muhteşem bir işbirliğine başlıyorsun.

 

Ben otuz bir değil de sanki on sekizine yeni adım atmış  genç  bir kadın gibi hissediyorum. Gözüm kara, kendime güveniyorum. Güçlü olduğumu iliklerime kadar hissediyorum. En önemlisi artık bu yolda asla yalnız olmadığımı çok iyi biliyorum. Belirli kişilerin sevgisine odaklı değilim. Herkes beni sevebilir, bende herkesi sevebilirim. Sınırım yok.Kendimi kısıtlamaktan vazgeçiyorum.Yolumda ilerlerken çantama attıklarım ile mutluyum.

 

Doğum günümde beni unutmayıp iş yerimi çiçeklere boğan insanlara sonsuz şükran duyuyorum. Hepsine gözüm gibi bakıyorum. Sevildiğini böyle canlı kanlı görmek o kadar muhteşem ki… İyi ki sizinle yol almayı seçmişim. Çok şanslıyım.Şükürler olsun.

 









Bunları afiyetle yedik :)
Bunları afiyetle yedik. :)

Bu arada ben yine Adele dinliyorum. Hemde HELLO.


Hello from the outside
At least I can say that I’ve tried
To tell you I’m sorry, for breaking your heart
But it don’t matter, it clearly doesn’t tear you apart anymore...


(Bugün bir şey oldu. Sonrasında yazacağım. Ama bu şarkıyı son ses dinlemek bir parça olsun iyi hissettiriyor. )

https://www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9A&list=RDCMUComP_epzeKzvBX156r6pm1Q&index=22



Sevgiler.

Dada

Yorumlar

  1. Mutlu yıllar sanaaaaa, mutlu yıllar sanaaaaa, mutlu yıllar sevgili Dada, mutlu yıllar sanaaaaaa :) Karga sesler korosundan dinlediniz. 30'lar güzel yaşlar, keyfini çıkartmanı dilerim! En alttaki sepeti en çok beğendim ben :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sepet senin o zaman. :) Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Yaaaa ne güzel bir kutlama olmuş☺️ Kendi yaş dönümümde buraya gelip yazdıklarını tekrar okumayı düşünüyorum, her yeni yaşa motive girmiş olurum böylece😉 Mutlu yaşlar 🥳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bende yapmalıyım :) Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Mutlu yıllar dilerim :) Umarım sağlık, huzur ve mutlulukla dolu olur ömrünüzün kalanı :)

    YanıtlaSil
  4. Sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllara. Hatırlanmak güzel. :)

    YanıtlaSil
  5. Nice sağlıklı ve mutlu yılların olur umarım. Benim de 30a 2 kalmışken hissettiğim tam olarak aynı aslında, sayılar önemli değil ne hissediyorsak o yaştayız kesinlikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok haklısın. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu yıllar 🎈çok güzel duygu ve düşüncelerle girmişsin yeni yaşına!🌺😊

    YanıtlaSil
  8. maşallah maşallah sanaaa 18 yaşında kal heeep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa keşkeeee :) Çok teşekkür canım benim. :)

      Sil
  9. Çoook mutlu yıllar diliyorum. Güzelliklerle gelsin.
    Tüm samimiyetimle söylüyorum, 30'lu yaşlar şahanedir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle hissediyorum. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  10. Doğum günün tekrardan kutlu olsun:) (20'li ve 30'lu yaşlar gerçekten rakamdan ibaret.. Keşke 40'lı yaşlarda öyle olsa:)) Son dokuz, tadını çıkartın:)) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha kesinlikle dokuz. :) Çok teşekkür ediyorum . :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar