Ekim de Bitti İşte


Pinterest


Tüm bloglar da Ekim ayı raporları okuduktan sonra bende bir şeyler yazmak istedim.

 

Ekim ayı sonbaharın renklerinin en canlı hissedildiği, sosyal medya da bol bol bal kabağı gördüğümüz turuncu ve kahverengi karışımı bir ay. Havanın bazen yağmurlu, bazen buz gibi soğuk ve bazen de dehşet sıcak olduğu dönem. Ben bir akrep kadınıyım. Birkaç gün sonra doğum günüm.O yüzden ekimin bitişine doğru heyecanlanırım. Ama bu sene hiç heyecan hissetmedim.Sanki bitmese daha iyi gibiydi. Çok hızlı geçti hem de çok. Duygusal olarak yıprandığım bir ay oldu. Güven problemim yine karşımdaydı. İnsanlarla sınandım. Yakın sandığım insanlar  beni her türlü zorluğa el birliği ile itti sanki. Ve yine yeniden, insanların asla göründüğü gibi olamayacağına ve benimde kendime bir zırh edinmem gerektiği kanaatine vardım. Çünkü ben sevince, karşımdakine karşı savunmasız bırakıyorum kendimi. Bunu bilen de beni en can alıcı noktamdan vurabiliyor. Güven!

 

Evet ben insanlara karşı güven problemi yaşayan biriyim. Diyeceksiniz ki herkes bir parça yaşar bunu. Hayır benim ki ciddi boyutta bir sıkıntı. Bazen karşımdakinin hiçbir dediğine inanmayacak hale geliyorum. Sonrasında kendimi çokça yargılıyorum. Neden böyle yapıyorum diye eziyet ediyorum.Ama bir müddet sonra bakıyorum ki, bu duygu bende durup dururken oluşmadı. Bir takım sorunlar yaşadım, bazen küçük ama genelinde dev sorunlar, onlardan sonra bu hale geldim. Hiçbir duygu kendiliğinden çıkmıyor ortaya. Yaşadıklarımız bize olumsuz duygular geliştirmeyi de öğretiyor. Ve sanırım bir müddet bu güvensizlikle yaklaşacağım insanlara. Çünkü ne kadar böyle yapma dersem içime, daha beter güçleniyor olumsuz yanım. Böyle olması gerekiyorsa böyle de devam etsin bir süre bakalım.

 

Genel olarak fena bir ay değildi aslında.Yakın bir arkadaşımla ufak bir tatil yaptık ki çok da iyi geldi.Kahve festivalim oldu, o da iyi hissettirdi. Hastalıklarla mücadele ettiğim için spordan uzak kaldım. Amaaaaa dün yeniden başladım. Çünkü artık gayet iyiyim. Dünden beri Hüsnü Arkan ve Ezginin Günlüğü dinliyorum. İkisini de canlı dinleme fırsatım olmuştu. Yine çok istiyorum. Belki sahne aldıkları yerlere giderim, takvimlerini inceledim bakalım. J

 

Okuma yapamadım Ekim ayında. Daha çok blog okudum aslında. Dizi olarak; The Morning Show ikinci sezon yayınlanıyor onu çok severek takip ediyorum. Netflix de ise; Kırık Kalpler İçin Astroloji Rehberi diye bir dizi bitirdim. Altı bölümdü, çerez bir şeydi.You dizisini hemen bitirdim tabi ki. Aşk 101 çıktığı gibi bitti.Dün de Locke&Key diye fantastik bir diziye başladım. Baya sardı. Ona devam edeceğim.

 

Yazı yazmaya özen gösterdim. Bana göre iyi de yazdım aslında. Okulun son dönemi kalmıştı. Ona kayıt oldum.Bakalım bu sene bitiririm umarım.

 

Şimdi düşündüm de mücadele dolu da bir ay oldu benim için. Bir süre hastalıkla mücadele ettim. Sonra insanlarla  baya sağlam mücadele ettim. Ama insanlarla olanın kazanı yok. Her savaş bir şeyler kaybettiriyor. Bazı şeyler eksile eksile öğretiyor.

 

Kasım ayı akrep ayı. Bende bir akrep insanı olarak, heyecanla neler olacak bakalım diye bekliyorum.

 

Bu arada bu yazıyı yazarken Adele’nin yeni şarkısını dinliyorum. Mükemmel resmen.

 

Bırakıyorum belki sizde seversiniz…

 

 https://www.youtube.com/watch?v=U3ASj1L6_sY

 

Go easy on me, baby
I was still a child
I didn't get the chance to
Feel the world around me”

 

(Ben bu kadının sesine, tavrına, tarzına ve o soğuk hallerine hayranım. Şarkılarını durmadan çevire çevire tekrar dinlerim. Ayrıca kliplerini de izlemeye bayılırım.)

 

 

Böyle bir aydı işte sevgili arkadaşlarım. Yılın bitmesine az kaldı. Bakalım 2021’in  sonuna gelirken ne gibi sürprizler bekliyor bizleri.

 

Sevgiler.

 

DADA

 

 

Yorumlar

  1. Ben de akrep burcuyum. Haliyle kasım en sevdiğim ay. Şimdiden doğum günün kutlu olsun. :)
    Güvensizlik problemi önemli bir sorun. Bence de insanlardan kaynaklı, kendi kendine gelişen bir duygu değil. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın. Ekimde pek kitap okumadım, bu ay asılacağım biraz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sizinde doğım gününüz kutlu olsun :) Sevgili burçdaşım :)

      Sil
  2. bencesi seen bol bol yolculuk yaap :)

    YanıtlaSil
  3. Her şeyden önce sağlıklı bir ay olsun:) Ve tabi gerçekten güvenebileceğin insanların çevrende olduğu, daha fazla gezilerin olduğu bir ay olsun Kasım ayı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh ne güzel olur ama :) Çok teşekkür ediyorum .

      Sil
  4. o zaman iyi ki doğdunuz diyelim , güzel insanlar ile yollarda beraber yürüyeceğiniz yaşlarınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım öyle olur. :) Sevgiler.

      Sil
  5. Güven değil de sanki sınır koyma problemi gibi geldi bana. Çünkü demişsin ya bazen karşımdakinin dediği hiçbir şeye inanmadığım bir duruma dönüşüyor, e o noktada zaten o insanla işin ne? O noktaya gelmesine izin vermeden sınırları çizmek sana daha güvenli ilişkiler verecektir.. Çok sevgiler ve musssmutlu yıllar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnan bende o işin ne Damla konusunu çok düşünüyorum...

      Sil
  6. Ekim benim için de pek verimsiz geçti, halbuki kıpır kıpır olurdum her sene :/
    Darısı Kasım'a artık...
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün kutlu olsun sevdiklerin ile birlikte sağlıkla mutlulukla nice yıllara...

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederimmmm :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar