Değişen Zamanım (İç Dökmesi)

 

Pinterest

Hayat bir varmış bir yokmuş aslında. Masallar değilmiş sadece  böyle başlayan. Biz anne karnından çıkarken gözümüzü ilk açtığımızda bir varken ve gözümüzü uyurken kapatırken bir yokuz.

Sevgiyle andığım birini kaybettim bu hafta.Dün vardı bugün yok işte diye düşündüm hemen.

Güzel var oldu dünya da dedim. Tüm kedilerin annesi oldu, hepsini kendi yavrusu gibi besledi. Yeri geldi borçlandı ama onlara mama aldı, asla aç bırakmadı. Kedileri bu denli seven insan kötü biri olmazdı, çok masum olmalıydı.İçinde iyilik taşımayan birisi asla bu kadar zahmete girmez diye düşünürdüm hep.Tek tesellimiz ki teselli denilirse” acıları dindi” oldu. Hastaydı yıllardır. Yaşamasına ve sevincine her zaman hem hayran olurdum, hem de hayret ederdim.

İyi bir savaşçıydı. Güzel savaştı. Huzurla uyu kedilerin melek annesi…İyi ki geçtin aramızdan…

 

 

Zor başladım haftaya.Bir müddet de garip hissedeceğim sanırım. Ama ruhen iyiyim. Doğum günü kutlamalarım hala devam ediyor. Yarın bizim ekip toplanıyoruz.Heyecanlıyım. Bayadır birlikte bir masa başında eğlenmemiştik. Ve bana iki gün önce güzel bir gün ve akşam yaratan özel insana da minnet borçluyum. Beni en ihtiyacım olduğu anda tüm sevgisi ve romantizmiyle kucakladı. İyi ki var…

 

İki sene sonra ilk defa sinemaya gittim. Salon resmen bize tahsis edilmişti. Koca salonda altı kişiydik. Marvel’ın son filmi Eternals’ı izledik. Üç boyutlu film sevmiyorum zorla izliyorum resmen. Kadrosu harika filmin ama olmamış yahu. O kadar harika oyuncuları bir araya getirip böyle ruhsuz film çekmek yakışmadı Marvel’a.Bu arada Angelina Jolie ne kadar güzel bir kadın.  

 

 

Ve markete uğrayıp bilmediğim meyve-sebze avına çıktık kız kardeşimle. Bazı büyük marketlerde saatlerce dolaşabilirim. Terapi gibi resmen. Değişik, hiç bilmediğim yeni şeyler keşfetmek hoşuma gidiyor.


Sporuma kaldığım yerden devam ediyorum. Ağırlıklarımın kilolarını da arttırdım. Özellikle çok yorgun olduğum günlerde spor yapıyorum. O kadar iyi geliyor ki. Eskiden amaaann çok yorgunum yarın yaparım diye sallardım. Şimdi daha iyi hissettirdiğini fark ettim, bırakmıyorum.

 

Okuma yapmaya da başladım en sonunda. Yuval Noah Harari’nin Homo Deus kitabını okuyorum. Muazzam bir şey. Bitirmeye kıyamadıklarımdan olacak belli ki.

 

Locke&Key dizisini bugün bitirdim. Baya sardı beni. Aşırı güzel değil ama içine alıyor insanı.Üçüncü sezonu da gelecek muhtemelen, bekliyorum bakalım.

 

Böyle değişik ama güçlü zamanımdayım. Belki de olmam gereken kadına dönüşüyorum yavaştan.

 

Sevgiler,

 

Ve Kedilerin Melek Annesi seni hiç unutmayacağım…

 

 

Dada…

 

 

Yorumlar

  1. Başın sağ olsun, hayatında öyle ya da böyle yer etmiş birini kaybetmek insanı cidden derinden yaralıyor. Çektiği acılardan kurtulduğunu düşünmekten başka yol yok ne yazık ki. Ne güzel bir insanmış ama kendisi.
    Büyük market gezmek gerçekten terapi gibi geliyor bana da. Bir de ilginç bir şekilde yapı marketlerde aynı hissi alıyorum ben nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sağolun. Kesinlikle öyle.

      Sil
  2. Başınız sağolsun..
    Nice senelere bu arada sağlıkla mutlulukla sevdiklerin ile birlikte...

    YanıtlaSil
  3. oyy başın saolsun :) bu japon kabakları yeniiii eveey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Kabakları bir kaç güne pişireceğim.

      Sil
  4. İyi insanlar iyi anılıyorlar. Mekânı cennet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle..Amin. Çok teşekkür ederim.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar