Bak Şuramda


Pinterest


Ruhum bak şuradan yara aldı.

Evet evet tam da baktığın yerden.

Yara yokmuş gibi yapamıyorum,

Kanamıyor ama yara orada duruyor,

Onu hissetmek beni üzüyor,

Keşke olmasaydı mı diyorsun.

Pardon çok kısık sesle söyledin sanırım.

İstediğim gibi duyamıyorum seni,

Biraz daha yüksek sesle söyler misin?

Hayır fısıldama, yüksek sesle söyle,

Hah şimdi duydum seni.

Keşke böyle olmasaydı mı?

Unutayım mı?

 

Söyle bana nasıl unutulur?

Ben yarayı unutursam seni de unutmam gerekir.

Seni yarayla anıyorum artık.

 

Senin bile hatırlamak istemediğin o şey,

Bende kocaman bir yara,

Gerek yok önümüze mi bakalım?

Tamam bakalım ama orada dururken nasıl bakalım?

Özrünü bile layığı ile yapamamışken,

Ki düzgün bir özür hatayı olduğu gibi kabul etmek demektir,

Bunu bile becerememişken,

Anı mı yaşayalım diyorsun…

 

Haklısın aslında,

Sen hep unutansın,

Yada unutmuş gibi yapıp,

Halı altına kirli anılarını süpürensin.

Korkmuyor musun halıyı kaldırınca karşına çıkacaklardan?

Ya o toz seni yok ederse?

 

Ben korkuyorum,

O yüzden gel birlikte yarayı sevelim diyorum.

Var mısın?

Varsın,harika.

Peki öyleyse…

 

Ben sana yaram bazen acıyor dediğimde unut demeyeceksin,

Onun orada olduğunu ve sebebinin sen olduğunu hatırlayacaksın,

En güzel kıyafetlerim ve kokumla yanında salınırken, aniden gözüm uzaklara daldığında,

Ruhumun acıdığını hissedeceksin,

İyileştirmek için gereksiz cümleler kurmayacaksın,

Sadece sebebinin sen olduğunu anlayacaksın…

 

 

Tamam mı diyorsun?

Çok güzel tamam o zaman.

Hayat böyle anlamlı, bende de var sayamayacağım kadar mı diyorsun.

Haklısın,

Bende seni yaraların ile seviyorum,

Hatta çoğu zaman yarandan seviyorum.

Sende senin açtığın yaralardan sev beni.

Seviyorum hem de çok çok diyorsun.

Teşekkür ediyorum o halde,

 

Bak dinle ne güzel bir şarkı bu,

Bizim şarkımız olsun mu?

Bu konuşmayı hatırlatsın bize,

Gizli ve büyülü bir anlaşma gibi,

Harika,

 

Şarkıyla mühürledim bizi.

 

Şarkımız kutlu olsun.

 

 Yasmin Levy - La Alegria

 

  

Yorumlar

  1. Çok etkileyici olmuş. Tüm satırları hissederek okudum. İnsanlar sebep olduğu şeyleri görmezden gelerek rahatça yaşayabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh hemde nasıl... Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hem şiir, hem parça gözden yaş getirtecek kadar etkileyici.. Kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. hımmmm çok ağır duygular bunlaaar :)

    YanıtlaSil
  4. Etkileyici:) Şarkı da tam yerini bulmuş. Bazı yaralar kabuk bağlar, izi bile kalmaz zamanla. Ama bazı yaralar vardır, izi kalır ve baktıkça hatırlatır kendini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ve o kabukta arada kaşınır ben buradayım der :( Teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Şarkıyla mühürlemek tehlikeli bir sonsuzluk....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar