Günlük 25 (Buradayım)

 

Merhabalar,

 

Uzun zamandır yazamadım yine. Halbuki son yazımda ne kadar da hevesliydim. Devamlı yazacağım,çok azimliyim  falan diye. Ama işte her zaman istediğimiz gibi ilerlemiyor işler.

Yoğun bir çalışma dönemine girdim. Ve üst üste talihsizlikler yaşadım. Geçen hafta zehirlendim. Gecenin bir yarısı acillik oldum. Günlerce hiçbir şey yiyemedim. Şimdi ise ağır bir griple mücadele ediyorum.Erkek kardeşimle birlikte, bir yatakta o bir yatakta ben yatıyoruz. İki senedir grip olmamıştım. Ama bu sefer kaçamadım.Bugün biraz  daha iyi olduğum için açtım bilgisayarımı.Çok özlemişim blog yazıları okumayı. Merak ettiğim sayfaları hemen açıp okudum. J

 

Grip olmadan önce yine iki senedir beklediğim göz bebeğim kahve festivaline gittim. Nasıl özlemişim kalabalıklara karışmayı. Bir sürü,bir sürü ama bir sürü kahve denedim. Bu sene eski heyecanı yoktu, aşırı da kalabalık değildi aslında. Salgından dolayı bazı markalar katılmamıştı. Starbucks yoktu mesela,halbuki her sene en büyük alan onun olurdu. Eksikliği belli oluyordu.Akşamında ise Burak Kut konseri vardı. Onu hiç canlı dinlememiştim.Harikaydı,tek kelime ile. Sahne performansı çok iyi.Coşuyor ve coşturuyor. Cem Karaca,Barış Manço ve Erkin Koray’dan da şarkılar söyledi ve biz resmen mest olduk. O kadar iyi geldi ki ruhuma anlatamam size.

 

İki hafta öncede İstanbul’da ufak bir müze gezisi yaptım. İstanbul Arkeoloji müzesi, Topkapı Sarayı,Çini Müzesine gittim. En çok arkeoloji müzesinden etkilendim. Yüzyıllar, bin yıllar öncesine ait şeyleri görmek, hissetmek beni duygulandırıyor.En çok ilgimi çeken şey ise Lahitler oldu.Düşünsenize öldükten sonra şaşalı bir lahdin içindesiniz. Üzerinde sizi ve zamanı anlatan kabartmalar var. Mezarınıza bakan hayal edebilir. Ağlayan Kadınlar Lahdi beni en derinden etkileyendi. Hiç değişmiyor diye düşündüm. Arkada gözü yaşlı kalan her zaman kadın.Kadın bekler, kadın üzülür, kadın ağlar…







 


Topkapı Sarayı’nı detaylı gezemedim. Çünkü inanılmaz kalabalıktı. Turist kaynıyordu resmen. Kafile kafile geziyorladı,çok da içlerine karışmak istemedik. Ama onunda devasa olması ve manzarası muazzam.

 

Sporuma ve sağlıklı beslenmeme istikrarlı bir şekilde devam ediyorum. Çevremdeki tepkiler artmaya başladıkça da iyice gaza geliyorum. İngilizcemi geliştirmek için bol bol yabancı youtube kanalları izliyorum.

 

Bu hafta ufak bir gezi yapacağım. Çok heyecanlıyım. O yüzden hızla iyileşmem ve kendime gelmem lazım. Çok güzel fotoğraflar çekmek istiyorum.En yakın arkadaşımla gidiyoruz. Onunla uzun zamandır birlikte bir yerlere gitmemiştik. O benden heyecanlı.

 

Apartmanda bir komşumuz var beni deli ediyor. Ama böyle kelimenin tam anlamıyla deli ediyor. Sabrımın sınırındayım. Benim gibi sakin sayılabilecek bir insanı bile kavga ettiriyor.

Zilleri bozuk ve ona her gelen bizim zile basıyor. Ben kimsenin hizmetçisi değilim.Onların kapısını açmak zorunda da değilim. Söyleyince de komşuluk öldü mü diye cevap veriyor. Yüzsüzlüğe bakar mısınız? Nasıl davranmam gerek bilemiyorum ama pek hoş olmayan şeyler olacak gibi duruyor. Kendime sabır diliyorum.

 

Zamanım böyle değişik mücadeleli geçti. Şimdi yapacağım gezi için heyecanlıyım. Gezimi de anlatacağım. Herkese çok sevgiler.

 

Dada

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun. Zor günler geçirmişsin.
    Ben de sağlıklı beslenmeye çalışıyorum artık. Galiba fazla yağlı, baharatlı yediğimden yüzümde çok sivilce çıkıyor.
    Gezilerinde iyi eğlenceler dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağlı yiyecekler bende de çok sivilce yapar. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Güzel gezmişsin. Komşuna bende sinir oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh bende nasıl sinirliyim hala anlatamam. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. ây komşular çok önemli gerçekten. gezdiğin müzelere bayıldımmmm^^ umarım hemen iyileşirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok önemli. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. çok geçmiş olsuuun :) müzeler spor iyiymiş ama, kahve de :) komşuyu bir kiralık katile öldürtmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha Deep ya :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Geziyi merakla bekliyorum ve yer ismimi vermemek merakı daha da artırıyor:) Hem zehirlenme hem de grip için tekrardan geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda geliyoor :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun. Nereden aldım hiç bilmiyorum, ben de ufak çaplı bir grip atlattım. Ama sizinki zehirlenme üstüne fena olmuş. En kısa zamanda toparlanma ve güzel bir gezi diliyorum:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de çok geçmiş olsun. Sanırım salgın var :(

      Sil
  7. Hoş geldin :) Çıkacağın seyahatin güzel fotoğraflarını merakla bekliyorum. Zile acaba not mu assan, ben çocuklarım bebekken asardım "bebek uyuyor lütfen çalmayın" gibi bir şey, işe yarardı.. Hiç sevmem zil sesini, bazı zillerde "sessiz" düğmesi oluyor ama hepsinde yok işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmazsın ama bu sabah büyük bir kavga koptu. Kadın sabah şalterimizi indirmiş :) Bir daha da yapamaz artık, baya bir cevabını aldı çünkü. Evet gidiyorum en kısa zamanda, bende heyecanlıyım :)

      Sil
  8. Canım benim o zaman sende hoş geldin :) Çok teşekkür ederim. Senin yazılarını da sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun, dilerim tez zamanda ayaklanır, geziye keyifle katılırsınız. benim de eski apartmanımda bir komşum gecenin köründe kokoreç, dürüm falan söyler ve nedense her gelen bizim zilimize basar beni delirtirdi! ki gecenin 1'inde durduk yerde canının kokoreç çekmesi de cabası :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haahahah bu da değişikmiş. Bazı insanlar şehir hayatına uygun değil :)

      Sil
  10. Geçmiş olsun. Bu aralar garip bir salgın var sanırım. Ailecek kırılıyoruz biz de. Çevremde çok kişi de aynı durumda. Güzel etkinlikler yapmışsınız, komşunuz konusunda size sabır diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de çok geçmiş olsun. Kesinlikle bir salgın var. :(

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar