Dertleştim Biraz


Pinterest

Merhabalar,

 

Bir iç dökmesi ile karşınızdayım.

İnsanlara şaşırmayacağım diyorum ama her defasında umulmadık bir şeyler yapıp  beni şok etmeyi beceriyorlar.

 

 Hakkında tonla kötü şeyler söylediğin ve bulunduğun ortamdan gitmesini istediğin kişi tam gidecekken neden birden değerli olur mesela? E o kadar konuştun, şöyle kötü, böyle kötü, bunu böyle yapıyor olmaz ama diye söylendin durdun. Al işte şimdi gidiyor. Neden değerli oldu senin için. Sen istedin gitsin diye. Gidişine açılan kapının yolundaki taşları tek tek sen döşedin. Öküz öldü badem gözlü oldu atasözü tam da burada cuk diye oturuyor değil mi?

Aslında bunca yıldır çalışma ve sosyal hayatta aktif olan biri olarak alışkın olmam lazım.

Ama ben her defasında şaşırıyorum. İnsanların sandığım gibi masum olmasını bekliyorum.

Söyledikleri ve eylemleri tutarlı olsun diye umut ediyorum. Hooopp çukura düşen, yine yeniden ben oluyorum.Bir gün o çukurdan çıkamayacağım diye korkuyorum.Sonra kendimi birilerine “Bak insanlar böyle, alış buna, hayat bu,her zaman bu tarz şeyler yaşayacağız…”

 

Bir müddet sonra kendime dönüp bakıyorum. Acaba ben“hayat böyle” deyip geçip gidebiliyor muyum? Hayır, öyleymiş gibi yapıyorum. İnsanların göründükleri gibi olmaması yada göründükleri gibi olmak için çabalamaması beni yaralıyor. Kimse olmasın, yalnızlık en iyisi diyorum. Ama yalnızlıkta olmaz diye vazgeçiyorum.

 

Ama bugün şunu çok net anladım. Kimse ama kimse gerçek olmayı istemiyor. Herkes dışarıya yansıttığı kişilikleri ile mutlu.Öyle bir derdi yok. Onur,gurur,haysiyet gibi kavramlar çürümüş.

 

Belki ben eski kafalıyım, belki de çok takıntılıyım ama şu dünyada haysiyetim ile yaşamayı tercih ediyorum.


DADA

 

Yorumlar

  1. İnsanları tanımak zor. Sevmediği insanın yüzüne gülen çok var. Ben hoşlanmadığım kişiye yalandan yakın davranmaya çalışmam. Biraz kinci yapım da var, zarar vermem ama uzak dururum. Bazen görüyorum biri hakkında nefret eder gibi konuşup sonra gidip gülerek sohbet ediyorlar o kişiyle. Bunu hiç anlayamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ya onu bende hiç anlamıyorum. Nasıl bir karakter meselesi çözemedim.

      Sil
  2. ay yaa iş yaşamında çok olan bişi bu evet napcan bizim ülke böyle herkes biribiriyle ilgili, avrupada yok böle bişi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan olan her yerde var bir sıkıntı :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim canım benim. Bende artık bazı çevrelerimden uzaklaşmayı düşünüyorum :(

    YanıtlaSil
  4. İnsanlar genelde çıkarlarına göre hareket ediyor. Bundan dolayı da yaptıkları, söyledikleri, geçmiş ve gelecekleri birbirini tutmuyor.

    YanıtlaSil
  5. Kötü olan şu ki... İnsan kendi yapısını değiştiremiyor... Kanıyorsun, anlıyorsun ama döngü yine bir şekilde devam ediyor ve yine kandırılıyorsun:) Ta ki ciddi yaralar alana kadar.. Umarım o seviyede olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaralar aldık ama ne kadar ciddi bilemiyorum. Tek bildiğim, usandığım :(

      Sil
  6. Bu tip insanları kaplumbağaya benzetiyorum. Dışarıdan algılanan istediği kadar cool, sert, albenili, gösterişli, talep edilen vs olsun, o kabuk ortadan kalktığında yandı :) Kimseyi hiçbir koşulda kendim gibi bilmemeyi öğretmeye çalışıyorum hala kendime. Belki benim de bir bağam vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle benzetmen çok güzel. Herkes dışarıdan nasıl göründüğüyle o kadar meşgul ki.İçerinin ne yaptığını umursayan yok...

      Sil
  7. Kesinlikle altı doldurmuyor çünkü bazıları için sadece görünmek önemli :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar