Ah Bu Sonbahar Sabahları


Pinterest

Bu sabah yaşadığım şehirde sonbahar öyle güzeldi ki. Evimizin tam karşısında bir park var. Hava rüzgarlı ve yağmur çiseliyordu. Ağaçlardaki yapraklar yerlerdeydi.Parkın zemini sap sarı yapraklarla doluydu. Yürüdüğüm yol boyunca  da bir kaç tane adını bilemediğim ama kocaman olan ağaçlar var. Onlarda dökmüş yapraklarını,hepsinin altı sarılı kızıllı yaprak. Bakmaya doyamadım. 
Kulaklığımı taktım mis gibi bir şarkı dinledim. Sabah erken ve sokakta kimse olmadığı için maskemi indirdim. Mis gibi serin havayı burnumdan çekerek ciğerlerime doldurdum.Çok mutlu bir andı. 
Yavaş yavaş, havanın da  tadına vararak yürüdüm.
Biraz ileride belediye görevlisi sokağı temizliyordu.
İçimden "her şeyi al ama yaprakları bırak"demek geldi ama diyemedim.
"Abla yürü git senin romantizminle uğraşamam" diyebilir diye düşündüm. 
O süpürdü ben onu izledim. 
Sonra caddede yaprak kalmadı. 
Şarkımda bitti. 
Sonbaharda bir çöp tenekesine girdi. 


Yorumlar

  1. Çoğu kişi sonbaharın romantik havasını seviyor sorun bende mi diye düşünüyorum bazen. Yağmurlu havalar bana nedense çok kasvetli geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Geçen Kocaeli BŞB güzel bir paylaşım yapmıştı... Sararmış yapraklar, bu yapraklarla kaplı yollar vardı ve sizin için biraz daha süpürmesek mi yazıyordu:) Ayrıca o serin havanın verdiği duygu inanılmaz güzeldir.. Mutlu haftalar şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel hemde, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Sonbaharı seviyorum. Yazın bunaltıcı sıcağından ve göz kamaştırıcı parlaklığından sonra iyi geliyor. Bulutlu ve hafif esintili hava, az insan çok güzel. :)

    YanıtlaSil
  4. Ah o kızarmış yapraklar. Geçen gün birini kitabımın arasına koyup eve getirdim. Parkta ağaçlar o kadar renkliydi ki sonbaharı illâ hüzünle bağdaştıranları anlamadığımı düşündürttü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa çok güzel fikir hemen bende yapmalıyım :)

      Sil
  5. Yazı doğal bir canlandırmaya da neden oluyor. Ağaçlar, yapraklar, park, sokaklar derken... ve şarkı! Dinlenen neydi bilmiyorum ama yazıdakileri ve mevsimi masal tadında ve en etkili tasvir edenlerden biri şu şarkıdır diye düşünürüm çocukluktan beri: Düşen bir yaprak görürsen-Yıldırım Gürses:)

    YanıtlaSil
  6. en sevdiğim mevsim yaa :)

    YanıtlaSil
  7. Sonbahar gibisi yok benim için de. Yazın o bunaltan havasının yanında montları giyip titremeye başlamadan bir nefes alma arası gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh kesinlikle bana da böyle hissettiriyor. Ama bugün mont giydim :(

      Sil
  8. Daha romantik yapıyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar