Günlük 24 ( Bu sabah )


Pinterest

Günaydın veya tünaydın.

 

Uzun zamandır günlük tadında yazmamıştım.Özlüyorum. Aslında sonbaharın da etkisi var. Bu melankolik hava beni evde sevdiğim şeyleri yapmaya itiyor sanki. Dizi izlemek, kitap okumak ve yazmak. Bende fırsat bu fırsat şevkim de yerindeyken devam kızım diyorum.

 

Son iki aydır sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. Yazın başında biraz da stresten inanılmaz kilo almıştım. Diyet demeyelim ama sağlıklı bir şekilde 10 kilo verdim. Daha da vermeye devam ediyorum. Ekmek yemiyorum, çikolata, cips, kola tüketmiyorum.Galiba denklemden bunları çıkarınca otomatik olarak düzene giriliyor.Ayağımın sakatlığı ve havalarında çok sıcak olması sebebi ile spor yapamıyordum. Havalar serinledi, ayağım iyileşti.Bende başladım koşu bandına çıkmaya. Günlük 10 bin adımı tamamlamaya çalışıyorum. Ama tamamlayamazsam da üzülmüyorum.Kendimi kasmadan, yavaş yavaş düzene sokmayı planlıyorum. Hafifledim ve bu hafiflik bana mutluluk veriyor.

 

Yazın güzel okumalar yaptım, hepsini kalbimin bir köşesinde saklıyorum. Bu ayın sonunda dil kursumun son kuru başlıyor. Geçen gün hoca ile karşılaştık sınıftan geçen tek sensin dedi. Aman bende bir gurur bir gurur. Son kuru da bitirirsem içim rahat edecek. Özledim bir de sınıf ortamını. Umarım yeni arkadaşlarımda eğlencelidir.

 

Ekim ayında ufak bir seyahat planım var. Kardeşim dediğim çok yakın arkadaşımın evine gideceğim.Onunla kesintisiz birkaç gün geçirmek bana çok iyi gelecek hissediyorum. Öyle güzel bir bağımız var ki. Hani günlerce aramasak kimse neden aramadın demez, sanki akşam konuşmuş gibi devam ederiz. Asla birbirimizi yargılamayız. Her zaman kollar ve destek oluruz. Zaten onun bana söylediği şu sözü asla unutamam “sen dünyanın en kötü insanı da olsan ben senin yanındayım, benim için önce sen.”… Size böylesine sağlam ve derin güven vermiş birini nasıl sevmezsiniz.Ah canım arkadaşım, öyle çok seviyorum ki seni.

 

Daha aktif, daha üretken olmak istiyorum. Erken kalkıyorum, işlerimi hızlıca hallediyorum.Çok güzel, keyifle kahve içiyorum. 

Rutinler insanın hayatına girince her şey daha kolay oluyormuş. Umarım böyle devam edebilirim. Şimdi işe gideceğim. Güzel bir gün olsun.

 

Sevgiler.

 

Yorumlar

  1. Ah ne güzeldir o arkadaşlar! :) Yazın beni gülümsetti, gençlik işte kolayı cipsi kes 10 kilo ver :))) şimdi yaş 40 olmuyor öyle valla canım çıkıyor 1kg veremiyorum;) keyfini çıkart!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa insanın bazen tartıya bakası gelmiyor. Hep aynı. Bende bakmamaya çalışıyorum. :)

      Sil
  2. Ben de ekmeği çok azalttım ve çaya şeker atmayı bıraktım. İki yılda 3 kilo vermişim, zaten zayıf sayılırdım.
    Günde 10 bin adım çok iyi. Ben o kadar yürürsem iyice kilo kaybederim. Zayıflamamaya çalışıyorum. 😅
    Sonbaharla birlikte daha rahat hissetmeye başladım ben de. :)
    Öyle bir dostum hiç olmadı, bilemiyorum. O lafı kendime bile demem ki başkasına diyim. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim tam tersimsin. Ben şekeri azaltalı çok oldu. Yürümek ise insana harika hissettiriyor. :)

      Sil
  3. Çikolata, cips ve kola :) Bunlarsız bir hayat düşünemiyorum ve kolay olmamalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa değil mi sizin için ne kadar kolay :) Ahhhh bu erkekler :)

      Sil
  4. Kesinlikle rutinler insanın beynini o kadar rahatlatıyor ki...

    YanıtlaSil
  5. ooo yazın gezdin şimdi de tatile oooo ne güzeeel :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar