Günlüğümsü

 

Geçen sene salgının en yoğun dönemlerini yaşadığımız için tatile çıkamamıştım.Ufak tefek kaçamaklar yapmıştım fakat uzun uzun gidip, gezip-görüp eğlenememiştim. Her sene istisnasız yeni yerler keşfetmeye alışmış bu kadın, zor bekledi bu seneki tatilini. Ama şimdi, hakkını vermiş bir şekilde yazısının başında sizlerle efendim.





Önce yıllardır görmek istedim ve  www.hayat40tansonra.com yazılarının da gazıyla  Efes’e gittim. Çok ama çok sıcaktı. Hayatımda hiç böyle bir sıcak yaşamamıştım. Bir ara bayılacağım zannettim. Ama inat ettim gezdim. Hayran kaldım o muazzam yapılara.Bol bol fotoğraf çektikten sonra Meryem Ana’ya geçtim. Oranın da doğasına hayran kaldım. Orayı da turladıktan sonra yine çok merak ettiğim Şirince köyüne gittim.Nasıl güzel bir köy ama orası yahu.Mini mini evler, şaraphaneler, kumda pişen kahveler ve en önemlisi esnafı, yerlisi ne kadar da tatlı.Çok lezzetli bir patatesli gözleme yedim. Sonrasında ise kumda pişmiş türk kahvesi içtim. En sonunda birkaç tadım yapıp leziz şaraplar satın aldım. Kavunlu ve kara dutluya bayıldım.






 

Ondan sonra Urla’ya geçip geri kalan tatilimi orada deniz-kum-güneş eşliğinde tamamladım. Urla’ya ayrı bir hayran kaldım. Kaldığım otelin sahibi inanılmaz tatlı bir kadındı. Çok güzel koylar tavsiye etti. Her gün farklı bir yerde denize girdim. İclal Aydın’ın Söylenmemiş Sözler kitabı Urla da geçiyor. Beni birazda o kitap tetikledi diyebilirim. Orada Tanju Okan’ın yaşadığı yere gidip, heykeli ile fotoğraf çekildim. İtiraf edeyim bolca alkol tükettim ama hiç sarhoş olmadım. Çok hoş bir şarap bağına gittim. Kaliteli şaraplar tadıp,hediyeler aldım. Çok mutlu oldum bu tatil. Doya doya , bol bol içe içe ve güzel yemekler tadarak gezdim. Sadece gitmeden önce sağ ayağımda bir sıkıntı vardı. Tatilde, denizinde girişlerinin taşlı olması sebebi ile ayağım baya kötüleşti. Son gününde iyice zorladı. Gelince hemen doktora gittim.Mr çektiler ve sıvı birikmesi olmuş yer yer dediler. İstirahat ve iğne verdi. Daha yeni bitti iğnelerim. Şimdi daha iyi, yani en azından rahat yürüyebiliyorum. Bir ara hiç basamıyordum üstüne.Ve neden olduğu da belirsiz. Eğer tamamen geçmezse fizik tedavi göreceğim. Geldikten birkaç gün sonra da ateşim çıktı ki ben yıllardır ateşlenmem. Bir gün de öyle pert bir vaziyette yattım. Sonrasında tamamen toparladım, şükürler olsun.







İşimi ve çalışma arkadaşlarımı çok özledim. Onlarla da kavuştum bu hafta başı. İşlerim her zamanki gibi inanılmaz yoğun. Bol bol kitap okudum.Orman yangınlarını çaresizce kahrolarak takip ettim. Doğa bu ve hiç acıması yok. Biz ise elimizdeki imkansızlıklar ile mücadele etmeye çalışıyoruz. Haluk Levent’e bir kere daha hayran kaldım.Onun bu çabasına ne desek az kalıyor.

 

Voleybol maçlarına fena halde sardık kız kardeşim ile. Hiçbir maçı kaçırmıyoruz. Deli bir Ebrar fanıyız. Oyuncuların hepsi muhteşem ama Ebrar ayrı bir muhteşem. Lise de voleybol oynadığım için maçları izlemeyi çok özlemişim. Bu kadınlar, aynı zamanda ülkemizin genç yeteneklerine de harika ilham oluyorlar.İyi ki varlar.

 

Ruhen daha iyi olduğum bir dönemdeyim. Belki tatilin etkisi, belki okuduklarım iyi geldi. Ama daha iyiyim ve çok daha da iyi olacağım. Süzgecimden bir sürü şey geçirdim. Yanımda olanlarla yola devam dedim. Kendimi iyileştirmeye ve geliştirmeye söz verdim. Yalnız olmadığımı bir çok kez hatırladım. Bu duygular bana has değil dedim kendime. Örnek al, ders çıkar ve yola devam et diye uyardım. Hayallerimi gerçekleştirmek için tek ihtiyacım olanın, inanmış bir ben olduğunu hissettim. Ben istersem yapabilirim diye umudumu arttırdım.

 

Bol bol Teoman dinledim. Konsere gitmek istiyorum en kısa zamanda. Tarkan,Teoman, Candan Erçetin’i canlı dinlemek istiyorum.

 

Blogda daha aktif olmak istiyorum. Hikayeler, öyküler yazmak ve paylaşmak en kısa zamanda dileğim.

 

Daha çok gülmek var içimde. Gülümsemek her şeye, herkese…Somurtmaktan bıktım. Biraz inanmak ve güvenmek niyetim. Elimden gelenin en iyisini yapmak.En iyi Damla olmak ama acele etmeden… Her anımın tadını çıkararak yaşamak, daha çok yer keşfetmek…

 

Umarım hayallerimin bir bir gerçekleştiği bir döneme giriyorumdur. Hepimiz için temennim bu. Şimdilik sevgiyle kalın.

 

Dada.

Yorumlar

  1. Gerçekten de dolu dolu bir tatil olmuş ve hakkı verilmiş sonuna kadar:)) Karadut şarabı gerçekten lezzetlidir ve oranın da meşhur tatları arasında, közde pişen kahve ile birlikte :) Sıcak hava ve antik kent ıstırabını ne yazık ki sizde yaşamışısınız ama yine de değmiş olmasına çok sevindim:)

    Ayağınız için geçmiş olsun ve ihmal etmemek lazım.. Daha çok yazı ile görmek bizi de mutlu eder:) Keyifli bir hafta olsun, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,ilhamımsınız. :)

      Sil
  2. filenin sultanları, bu akşam finlandiya, süper bizim takım ya, ebrar, meryem, hande, hepsi hepsi, bir de ne güzel anlaşıyorlar, geçmiş olsun ayakına, eh tabii ağustos sıcağı ege yani, bir de daha güneye gitseydin, gökovaya filan nemden iyice buharlaşırdın :) efes, şirince, tabii, urla ne güzel yer yaa, gitmişsindir, demircili filan, bağlara da gitmişsin, urla da evler istanbuldan daha pahalı, şu anda türkiyede en pahalı evler orda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl pahalı, milyonlardan falan bahsediyorlardı. Ama harika yerler. :)

      Sil
  3. E bence de yani daha sık yaz :) çok sevindim bizim buralara gelmişsin biraz havası çarpmış ama olsun sevindim tatilin güzel geçmesine! O Atatürk mezesi mi? Senin yaptığınsa çok güzel gözüküyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu yaptım ama resmini çekmemişim. Harika oldum. Masalarımın kralı olacak :)

      Sil
  4. güzel yerleri gezmişsin dadacım, her şey gönlünce olsunn:)

    YanıtlaSil
  5. iyi bir tatil olmuş, geçmişolsun bu arada...

    YanıtlaSil
  6. Ne iyi yapmışsınız. Tatilin iyi geldiği buradan bile hissediliyor:) Eylül'de ufak bir Bodrum seyahatimiz olabilir. Efes'e de gidelim bir gün diyordum. Ben gezdim, gördüm ama eşim ve oğlum henüz görmedi Efes'i. Ben bir bahar günü gezmiştim, o zaman bile çok sıcak gelmişti. Eylül'de nasıl olur bakacağız:)
    Geçmiş olsun. Basamamak fena. Annem de bir süredir üzerine basamıyordu. Tabanı komple iltihap olmuş. Çok enteresan. Sebepsiz. İlaç tedavisi görüyor o da.
    Gezmeli, müzikli, okumalı, yazmalı keyifli günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kesinlikle serinde gidip gezmenizi tavsiye ederim. Size de şimdiden iyi tatiller. Sevgiler.

      Sil
  7. Çok teşekkür ederim. Her şey çok güzel olacak :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten de dolu dolu bir tatil olmuş ve hakkı verilmiş sonuna kadar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinikle öyle oldu. Teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar