Günlük 23


Pinterest


Merhabalar,

 

Nasıl geçiyor zaman? Benim hızlı ama keyifli. Havalar güzelleşmeye başladığından beri içime de bir umut doğdu. Her şey  çok güzel olacak. Meditasyon yapmaya başladım. Çok uzun zamandır yapamıyordum. Birkaç ay önce aldığım kristallerim ile yapmaya başladım. Bu sefer bırakmayı düşünmüyorum. Umarım isteğimi ve istikrarımı kaybetmem.İyi geliyor, anda kalmak,içime gerçekten nasıl olduğum sormak…

 

Kafeler ve restoranlar açıldığı için yavaş yavaş dışarı gezmelerimiz de başladı. Bu hafta birkaç akşam dışında hep dışarıdaydım. Saat kısıtlaması da kalksa harika olacak. Ha 10 ha 12 ha sabah ne fark ediyor inanın anlamak mümkün değil. Ülkem için şu sıralar en hayırlı olan şey aşıların çok hızlı ve hemen hemen herkese yapılabiliyor olması. Salı gününe randevum var bende heyecanla aşıyı bekliyorum.Aşı olmak ve bilime güvenmek çok önemli. Aşımı olacağım ve kendimi daha güvende hissedeceğim.Toplumun bütünü aşılandığında ise eski özgür günlerimize dönebiliriz diye umuyorum.

 

Lucifer son sezonunu da istemeye istemeye bitirdim. Şimdi gelecek olanı bekleyeceğim. Çok seviyorum yahu. Atiye başladı. Dün akşam kardeşimle ilk bölümünü izledik.Bu akşamda birkaç bölüm arka arkaya izleriz.Fatma dizisinin ilk bölümünü izledim. Onu da baya sevdim. Bitireyim onunla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum. Çünkü ilk bölümde bile içimde çok farklı hisler uyandırdı. İclal Aydın’ın “Söylenmemiş Sözler” kitabına başladım. Son kitaplarını çok sevmiştim. Bu kitabı da baya sardı.

 

Podcast kaydedeceğimden bahsetmiştim sizlere. Sanırım çok kısa bir zaman içerisinde bu hayalimizde gerçek oluyor. Birlikte kaydedeceğimiz arkadaşım mikrofonu aldı, hesapları oluşturdu.Bir tek bir araya gelip kaydetmesi kaldı. Bu hafta içi yapmayı planlıyoruz.Buradan da duyurusunu yapacağım. Onunda iyi gideceğine ve bana iyi geleceğine inanıyorum.

 

Bugün babalar günüydü. Babacığım benim tontişim, iyi ki varsın. Şanslıyım senin gibi aydın bir babaya sahip olduğum için. Hep var ol.

 

Dadanız.

 


Yorumlar

  1. Kristaller ile meditasyonu ilk defa duydum ve hemen biraz araştırdım:-) Eskişehir'deyken bu işte uzman biri tarafından özel taşların insan üzerinde ki etkilerini uzun uzun dinlemiştim ve açıkçası inandım da:-)

    Havalar güzelleşiyor dediğimiz anda yine başlıyor yağmurlar ama artık sanırım sonuna geldik ve haftaya daha güzel günler olacak. Bu arada Darıca ve Eskihisar sahilde ki kafeler gerçekten güzel:-)) Yakında yazısı geliyor:-))

    Keyifli bir hafta olsun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldir, ama daha da güzel ve modern olabilir.Yazınızı heyecanla bekliyorum. Meditasyonu tavsiye ederim :) Sevgiler.

      Sil
  2. Umarımm koronasız daha güzel günler bizi bekliyordur 🙆🏻‍♀️ havalar ısınınca ben de daha iyi hissediyorum

    YanıtlaSil
  3. denize girmek isterken şimdi de deniz salyası çıktı, artık gidip belki açıklarda tekneyle, yüzmeli :)

    YanıtlaSil
  4. netflix meditasyon rehberi vardı, onları denedim hoşuma gitti benim de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlara bende bakmıştım, başarılı baya.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar