Hah!


Kaynak:https://tr.pinterest.com/pin/280349145529916128/


İsyan etme dedim,

Dinle ve sakin ol.

Sen değimliydin göz yaşlarının yüzünde yarattığı izlerden yolunu bulan,

 

Araba gürültüsünden kuş sesi de duyulmuyor ki,

Ne ile dinlendireceğim ruhumu,

Şişşşşş belki bir kedi mırıltısı,

Ah yine tekerlek sesleri.

 

Toprak  bir yoldan yürürken tabanlarımdan tüten dumanı görmek vardı şimdi,

Güneş tepemdeyken ensemin yanışını hissetmek,

Ellerimle saçlarımı yukarıdan toplamak,

Dudaklarımdan usulca mırıldandığım bilindik bir şarkı,

 

Hiçbiri yok, derin bir kaos.

Sebebi ben miyim?

Ya da benden önce de kaos var mıydı?

 

Mumlar var masamızda, bir de şarap.

Ben şarap içiyorum, o rakı.

Yanına peynir koymuş, biraz da çerez.

Böyle seviyorum, keşke kavunda olsa ama daha çıkmadı diyor.

Kendini seviyor, rakısını seviyor,masasında benim olmamı seviyor.

Ben de onu seviyorum.

 

Anlatıyorum, ağzım dudaklarım kuruyor anlatıyorken…

Dinliyor sigara yakıyor, arada bir tane de ben içiyorum.

Beceremiyor öksürüyorum, beni izliyor.

Beni izlemesini seviyorum.

 

Çok konuşuyorum hayatımda konuşmadığım kadar çok,

Çok yoruluyorum, konuşmaktan yoruluyorum,

O dinlemekten yoruluyor,

Biliyor haklıyım, o da biliyor hakkım olanı.

 

Sonu gelmeyecek sorular soruyorum,

Bıkmadan usanmadan cevaplıyor,

O yoruluyor, rakı ile kuruyan boğazını nemlendiriyor.

Hakkı.

 

Cevabını ikimizin de bilmediği sorular var aramızda,

Bilmiyorum diye isyan ediyor.

Sorma artık diyor.

 

Nasıl sormam, cevaplarımı alamadan yolumu nasıl bulacağım.

Ben ki onun sesinin tınısında dinlenen,

Yokluğu aklımın ucundan geçince nefesi  kesilen kadın.

Senin bana vereceğin cevaplar olmadan ne yaparım.

 

 

Sus diyor bana, sadece yaşa.

Ben seninim gitmiyorum bir yere.

Beni inandıramıyor.

Ben neden inanamıyorum peki.

 

Her zerrenle bana ait olmalısın diye ısrar ediyorum,

Birini her zerresiyle istemek hak mı?

Bence değil.

Haksızım.

 

Yollara gidelim diyorum.

Kaos belki arkada kalır, dost sofraları buluruz.

Sen içersin buzlu rakını, ben içerim rose.

Unuturuz şehirdekileri.

 

Ağlamak istemiyorum artık diyorum.

Ağlama hayatta en çok buna üzülüyorum diyor.

Ama ben hep ağlıyorum.

Göz yaşlarımı silerken bile ona sarılmak istiyorum.

 

Bak onlara diyor,

Onlar gibi mi olmak istiyorsun.

Biz en güzelini yaşıyoruz.

Her şeyi dibine kadar.

Aşkı da öfkeyi de.

 

 

Çok okuyorsun sen.

Ondan bu kadar fazla soruyorsun diyor.

Okumak ile sorularımı bir tutuyor.

Az okusam belki sorularımda olmayacak sanıyor.

Hah.

 

 

Tenin diyorum sığındım en güvenli liman.

Senin diyor, korun burada.

Unut artık, geçti ağlama.

İnan bana, ama sorma artık.

 

Sormuyorum, susuyorum.

Gitmesin diye susuyorum.

İçimden soruyorum, cevaplarım yok belki.

Ama sorularım çok.

 

 

Uyu hadi artık diyor.

Rahat uyu diye de ekliyor.

Beni teselli ediyor.

Geceler teselli geceleri oluyor aramızda.

 

Uyuyorum, uyanıyorum…

Unutuyorum kaç tane sorum vardı.

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorumlar

  1. oyyy bu ne çok fena bu :) vay yaa böyle ilişki olsun valla :)

    YanıtlaSil
  2. Çok ama çok etkileyici... Bunları yazabilmek çok kolay değildir, hiç kolay değildir 🙏☺️ Yüreğinize sağlık 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kolay değil yazması da yaşaması da :) Ama acının zevki ayrı :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar