Günlük 21 (Evdeyiz)


https://tr.pinterest.com/pin/78109374776608100/


Merhabalar,

 

Uzun zamandır yazamadım. Aslında bir haftadır evdeyim. Anneciğim ameliyat oldu geçen hafta cumartesi. Tam kapanma olmasaydı ben zaten senelik izin hakkımı kullanacaktım.Benim için denk geldi aslında. Cumartesi-Pazar hastanedeydik, pazartesi sabahı çıkış yaptık. Başarılı bir ameliyattı ve sonuçları da temiz çıktı. Evde onunla ilgileniyorum,malum ev işleri de var. Gün içerisinde zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Kapanma olduğu içim kimse ziyaretine gelemedi ama herkesle görüntülü iletişim kuruyoruz.

 

Hayatımda ilk defa helva kavurdum. Normalde tatlıya çok düşkün bir insanımdır. Kek, pasta, kurabiye yaparım. Ama helva hiç yapmamıştım. Televizyonda da gündüzleri hep yemek kanalları var. Onlardan birinde helva yaptılar. Anne dedim bende yapacağım. Tabletten açtım bir tarif yapmaya başladım. Yalnız tarifteki gibi yapsam helvam yanacaktı. Allah'tan annem yetişti de kurtardık. 20 dk yazan kavurma işlemi bizim ocağımızda 10 dakika da tamamlandı.

İrmik helvası yaptım, ortasında vanilyalı dondurma ile harika oluyor. Bu karantina dan yine ekstra kilolar ile çıkacağım.

 

Bu sebepten nasıl geçti anlayamadığım ve kendime pek vakit ayıramadığım bir zaman dilimi oldu. Blu tv de Normal People izlemeye başlamıştım onu bitirdim sadece ,birde Netflix de Ahtapottan Öğrendiklerim belgeselini bitirdim. İkisi de muazzam işler. Normal People beni baya  etkiledi. İnsanın hayatını bir insan ne kadar değiştirebilir kanıtı gibiydi. Şunu öğrendim bir de “ eğer bir ilişki içindeysek o ilişkinin bize bir şeyler mi kattığını yoksa bir şeyleri götürdüğünü bilmeliyiz”. Normal People da ikisi de birbirlerini iyileştirdiler. Hem de muazzam bir şekilde. İzlemenizi tavsiye ederim. Ahtapottan Öğrendiklerim ise denizde yaşayan bir hayvanla iletişim kurmayı başarmayı gösteriyor bize ve aslında suyun altında mükemmel bir uyum olduğunu. Onu da tavsiye ederim, seversiniz.

 

Dün anneler günüydü. Allah'tan çiçekçiler açıkmış. Ben bir sonraki hafta sanıyordum. İnternetten de sipariş edemedim. Gidip güzel bir buket yaptırdım.Çiçekçiden almakta ayrı bir hoşuma gitti. Kendim seçtim, esnafla muhabbet ettim. İnternet alışveriş alışkanlığı bizi bunlardan tamamen soyutladı. Küçük esnafı da unutmamak lazım diye aklıma kazıdım.

 

Bir hafta daha evdeyiz. Kışlıklarımı bazanın altına kaldırdım. Pek işim kalmadı. Blog yazmayı, okumayı ve izlemeyi düşünüyorum bu hafta.

 

Herkese sevgiler.

 

DADANIZ.

 

 

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun. Anneciğine acil şifalar dilerim. Oscar ödülü alan belgeselden bahsediyorsan eğer ahtopotu çocuğumla birlikte büyük bir keyifle izledim. Çok etkileyiciydi. İşlerinde kolaylıklar diliyorum. Selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Aynen o belgesel :)

      Sil
  2. Öncelikle Annenize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum ve Anneler Gününü kutluyorum. Ahtapottan Öğrendiklerim belgeseli ile ilgili, değerli iki blog yazarının yorumlarını okudum ve ilgimi çekti. Ama ne yazık ki bitiremedim:-) Sanırım yeteri kadar konsantre olamadım yada ilgimi çekmedi.. Kolay gelsin, muhtemelen bayrama kadar yazmazsınız:-)) Şimdiden Bayramınız Kutlu Olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizinde bayramınız kutlu olsun :)

      Sil
  3. Annenize çok geçmiş olsun, hemen toparlanır İnşallah. Ve anneler günü de kutlu olsun. Çiçekçiler kapalıdır diye dışarı da çıkmadım o gün. :) Şimdiden iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bilmiyordum meğer açıkmış,iki gün izin vermişler :)

      Sil
  4. Annenize geçmiş olsun. Çiçekçiler in açık olmadı iyi. Yaz geliyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Annenize çok geçmiş olsun, ameliyatın başarılı olması çok iyi. İrmikli dondurmalı tatlı iyi fikir, havalar biraz daha ısınsın ben de yapayım :) Ahtapottan öğrendiklerim belgeselini ben de hayranlıkla izledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu havada harika oluyor inanın :) Şimdiden afiyet olsun :)

      Sil
  6. Annenize çok geçmiş olsun 🌸🙏🏻
    Çok haklısınız. Küçük esnafı unutmamak lazım tabii.
    İrmikli dondurma pek severim ben. Elinize sağlık. Eminim güzel olmuştur :)
    "Ahtapottan Öğrendiklerim" adlı belgeseli en yakın zamanda izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Belgeseli tavsiye ederim :))

      Sil
  7. Anneye çok çok geçmiş olsun, kısa sürede iyileşmesini dilerim. Nedense helva pişirmeyi hiç sevmem evde. Tatlı olarak çok geçiyor ama bana hep başka şeyler hatırlatır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm. Dondurma ile harika oluyor ama :)

      Sil
  8. ahtapota bakayım :) iyi bayramlar, oleey yazarsın okursun o zaman tatildee :) geçmiş olsuuun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm. Kesinliklleee :)

      Sil
  9. Çok teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar