Günlük 20 ( Endişeler ve Güzel Şeyler)

https://tr.pinterest.com/pin/78109374776608100/



Merhabalar,

Yoğun ve yıpratıcı ama umut dolu da bir haftaydı. İşlerimiz her zaman ki gibi soluksuz devam ediyor. Kursumun bir kurunu daha başarıyla bitirebildim şükürler olsun. Son kurum bayram sonu başlayacakmış, o da mayıs bitimine denk geliyor. Zaten artan vaka sayılarından dolayı çok fazla kişi ile temas etmek istemiyordum, tam da denk gelmiş oldu.Çok yakın çalışma arkadaşım pozitif çıktı bu hafta. Apar topar gidip test yaptırdım. Ben ve diğer ekip arkadaşlarım negatif çıktı ama insan ya pozitife dönersem diye düşünmeden edemiyor.Test sonucum çıkana kadar kendimi odaya kapattım.Zaruri ihtiyaç haricinde dışarı çıkmadım. Çıktığımda ise maske taktım. Bu iki günü de evde kendi odam da tek başıma geçirmeye çalıştım.Çember daralıyor.Her gün bir yakınımızın hastalığa yakalandığını duyuyorum. Sinirlerim geriliyor, arada ağlama krizleri geçiriyorum.İşlerimiz ne olacak, maddi olarak sıkıntıya girecek miyiz, yakın çevremden birine bulaşırsa ne yaparım…En çok da ya ben fark etmeden birine bulaştırırsam diye korkuyorum. Bu sebeple kimseyle görüşmemeye karar verdim. İş ev,ev iş. Pandemi geçtikten sonra her birimizde psikolojik sorunlar oluşacak gibi duruyor. Devletler şimdiden buna hazırlansa iyi olur.

 

Neyse çok iç karartıcı da konuşmayayım değil mi? Güzel şeylerde olmuyor değil hani. Eski iş yerimden bir arkadaşımdan çok güzel bir kitap hediye aldım. Geçen hafta mesaj yollamış bana kitabın resmi ile “Damlaaa elimde bir kitap var sen de okumalısın. Bayılacaksın”. Bende “Hemen alıyorum yan tarafta kitapçı var “yazdım. O ise “Hayır alamazsın. Bu kitabı ben hediye etmeliyim sana”dedi ve iki gün sonra kitabım elimdeydi. Böyle ince ruhlu dostlarım olduğu için o kadar şanslıyım ki. Bazen diyorum ki “ASLA YALNIZ DEĞİLSİN KIZIM”.Ama hep bu incelikler sayesinde biliyor musunuz. Baktığınızda  bazılarının aman ne var ki diyebileceği duruma ben hayran kalıyorum, aşırı mutlu oluyorum. Küçük şeylerden mutlu olmayı bilen bir insan olmak dev erdem. Biz sevgili dostumla her fırsatta kahve içmeye gider, derin sohbetler ederdik.Kitap,sanat, hayat…istisnasız her şeyden konuşurduk. Zamanında çok besledik birbirimizi.Bayılıyorum böyle verimli dostluklara. İyi ki varsın.Biraz kitaptan da bahsedeyim. Kitap Ayşe Kulin’in Türkan Saylan’ı anlattığı  “ Tek ve Tek Başına Türkan”. Elimden bırakamıyorum iki gündür. Bitmek üzere ama bitsin de istemiyorum. Onun hakkında ayrı bir yazı yazmak istiyorum.

 

Bu sıralar izleyecek dizi bulamadığım için, festival filmlerine sardım.Kış Uykusu’nu tekrar izledim.Nuh Tepesi ve Kapı izlediğim diğer filmler. Kapı filmi beni inanılmaz etkiledi ve ağlattı. Zamanında Mardin’e gitmiş ve Süryaniler ile tanışmış biri olarak soluksuz izledim. Kadir İnanır başrol de ve onu izlemeyi o kadar özlemişim ki. Keşke daha fazla kalite film üretebilseler de bizde ustaları doya doya izleyebilsek. Filmler hakkında da ayrı bir yazı yazacağım için kısa geçiyorum.Bir kaç tane daha izleyip bir film yazı dizisi oluşturmayı planlıyorum. Dün Blu Tv de “ State of the Union” diye bir diziye başladım. Her bölüm on dakika ve bol diyaloglu tam benlik. Bizim çağın ilişkileri üzerine bir durum komedisi. Sevdim, bu akşam bitiririm diye düşünüyorum.

 

Dün gece bol kabuslu bir uyku durumum vardı. Sabah gergin uyandım ve reglim de yaklaşıyor sanırım olana kadar böyle devam edecek. Eskiden fotoğraf çekerdim. Çok sevdiğim emektar bir Nikon makinem var. İçimden fotoğraf çekmek geldi. Ne zamandır dedemin kitaplarının şöyle güzel bir resmini çeksem diye düşünüyordum. Dedim Damla zaman bu zaman erteleme al makineyi eline. Aşağıdadır efenim :)

 









Bir de yine son zamanlarda nail art a merak sardım. Takma tırnak aldım sürekli onu takıyorum. Ellerime bakmaya doyamıyorum. Bugünde fırça seti ve başka tırnaklar sipariş ettim. Pinterestten de güzel videolar izledim. Fırça setim gelince hemen işe koyulacağım.Ama bugün de boş durmadım tabi. Papatyalar yaptım minnoş tırnaklarıma.

 

Böyle geçiyor zaman sevgili dostlarım. Elimizden geldiğince, evde olduğumuz zamanları en az duygusal hasarla, değerlendirmeye çalışıyoruz. Umarım güzel günler yakındır. Bir daha ki yazıya kadar sağlık ve mutlulukla kalın.

 

Sevgiler.

 

DADA

Yorumlar

  1. Ellerin,ellerin ve parmakların
    Bir nar çiçeğini eziyor gibi
    Ellerinden belli olur bir kadın
    Denizin dibinde yüzüyor gibi..

    Eller önemli,ne sürsen ne yapsan yakışıyor ya o da ayrı ..
    Kitabı merak ettim,yazını bekleyeceğim.malesef sene başından beri kitap okuyamadım..kafa ve vücut olarak epey yorgun düşüyorum ama nolursa olsun vakit ayırmam da gerek.bakalımm

    YanıtlaSil
  2. Pandeminin tedirginliği sürekli hissetmek yoruyor ve üzüyor..
    Nikon dedin de çocukluğumda bizim evde de o marka fotoğraf makinemiz vardı, aklıma geldi, heyecanla beklediğimiz fotoğraflar :)
    Dostluklar ne kıymetli keyifle oku kitabını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Gün geçmiyor ki pozitif birinin haberini almayalım.

      Sil
  3. Dediğiniz gibi çember daralıyor ve bende de en büyük korku, hasta olmam durumunda yakınlarıma, çevreme bulaştırmak.. Kendimiz kurtulurmuyuz bilmiyorum ama yakınlar daha tedirgin ediyor..

    Biraz tuhaf gelir mi bilmiyorum ama çocukluğumda Kadir İnanır inanılmaz hayran olduğum bir sanatçıydı, saçlarımı ona benzetmek için atmadığım takla kalmazdı :-))) Bu arada dedenizin makinesine hayran kaldım. Çalışıyor mu bilmiyorum ama denemek lazım 😄🙏

    Şimdiden keyifli bir hafta dilerim 🙏 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kadir İnanır'a kim hayran olmaz ki. Maalesef çalışmıyor. Çok eski olduğu için filmleri bulunmuyor. :)

      Sil
  4. Pandemi sürecinin hepimizi çok ağır yaraladığı konusuna ben de katılıyorum. Sadece hepimiz her şey yolunda, alıştık maskelerimizi takıyoruz.
    Küçük şeylerden mutlu olmak güzel, ben de sizin gibi mutluluklarımı onlara bağlıyorum. İnce insanlar iyi ki hayatımızdalar.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskesini takmayan hala o kadar çok insan var ki. Aşıya karşı olanları da anlamıyorum. Küçük şeyler ve büyük yürekli dostlar iyi ki varlar...

      Sil
  5. Günlerinizi verimli hale getirmeyi ne de güzel başarmışsınız.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğrafları çok sevdim. Farklı duruyor. Çok hoş :)
    Covid testinizin de negatif çıkmasına ayrıca sevindim.
    Ne güzel. Böyle dostlukların hâlâ var olduğunu bilmek. Daim olsun 🙏🏻 Şanslısınız.
    Mutlu haftalar. Sevgiler 🤗🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Eminim sizinde harika dostluklarınız vardır.
      Sevgiyle :)

      Sil
  7. dedenin kitapları hoşmuş. kadir inanır film mi çekti, saol, izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Israrla tavsiye ederim canım benim. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Kendimizi kendimiz koruyacağız zannediyorum, başka çaremiz yok.

    YanıtlaSil
  9. Kapı'yı sosyal medyada başka isimlerden de duymuştum, merak ediyordum. İzlemeli.
    Fotoğraflar pek şık bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi, en kısa zamanda izlemelisiniz. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim canım benim :)

    YanıtlaSil
  11. Nuh Tepesi'ni izledim bende, güzeldi. Bu aralar Ali Atay'ı çok sık ekranda görüyorum.Son Yaz dizisinin sıkı takipçisi olarak:)
    Umarım arkadaşınız çabuk atlatır, kimseye bulaş olmamıştır. Zor zamanlar, hep güzel şeyler yazmak istesek de gerçekler farklı olunca iç dökmeden olmuyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Kapı filmini Netflix' te görmüştüm ama izlemedim. İzleyeyim o halde. Bu süreçte bol bol kitap okuyup film izledik ama artık dolaşmak istiyoruz:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar