YALNIZ DEĞİLSİN

 


Yalnız değilsin.

Sende bende biriz sevgili kadın kardeşim.

 

Sana seni sevdiğini söylediğinde inandığında,

Sana özel hissettirdiğinde,

Sana  iyi ki varsın dediğinde,

Sana daha önce nerelerdeydin dediğinde,

Sana dokunmaya kıyamadığın da,

Sana çiçekler aldığında,

Sana sürprizler yaptığında,

Sana aşk sözleri fısıldadığında,


 YALNIZ DEĞİLSİN!

 

Seviyormuş gibi yaptığında,

Yalanlara sığınmak zorunda kaldığında,

Gözlerini kaçırdığında,

Arayıp da ulaşamadığında,

Bedeni seninle, aklı başka yerde olduğunda,

Sürprizler bittiğinde,

Aşk sözleri sadece sen istediğinde geldiğinde,

Varken aslında Yok olduğunda,

Seni asla üzemem dediği anda üzmeye başladığında,

Sana sözler verip asla hatırlamadığında,

 

YALNIZ DEĞİLSİN!

 

Sen- ben- biz hepimiz aynıyız sevgili kadın kardeşim. Belki  bir çok yazarında belirttiği gibi görünmez iplerle bağlıyız birbirimize. Aynı acıları çekiyor, aynı tepkileri veriyoruz.Göz yaşlarımız aynı havuzda birikiyor ve yüzümüzü o suyla yıkıyoruz, yeniden, yeniden, yeniden…

 

Dişlerini sıkıp, sözlerini içine akıttığında ben tam da senin arkandayım. Ne söylersen, kime isyan edersen kalıbımı basar, en afili imzamı atarım. Seninle içinden konuşur kime küfür savuruyorsan bende haykırırım.Beni bir tek sen duyarsın ama, sen duy zaten! Ben hep senin yanındayım. Çünkü bende, burada aynısını yapıyorum ve seninde aynısını hissettiğini bilmeye ihtiyacım var.

 

Geceleri korkunç rüyalarla boğuştuğun da sakin ol diye içinden fısıldayan benim. Kendi içimi bastıramazsam bile seninleyim. Seninle olmaktan mutluluk duyuyorum. Yanında olduğumu her zaman bil.

 

Kimse seni anlamadığında, belki de sana kızdığında ben hep seni savunacağım. Sesini bir yerlerden duyup “Hey bende buradayım o kadına bunları söyleyemezsin seni gerzek, hem sen ne bilirsin ki” diyeceğim.

 

Sadece hisset beni-bizi. Her şeyimiz aynı. Korkumuz, endişemiz, öfkemiz, isyan etme şeklimiz bile. Kendini bir başına hissetme.Evet acını çek, isyanını et, açılan yaranın kanını durdurana kadar akıt ama tek olmadığını bil.

 

Gücünü, umudunu bizden al. Varlığın ve acıların onurlu. Çünkü sevmek ile anlamlandırılmış.

 

Sen severken de ben yanında olacağım.Sev daha fazla sev diye, ben fısıldayacağım sana.

 

Severken de , ağlarken de, isyan ederken de sen-ben-biz aynıyız.Görünmez iplerle bağlıyız.Biri gerildiğinde hemen hissederiz.

 

Yalnız hissettiğinde bir şarkı fısılda derinden, umut için olsun, bizim için olsun. Biz duyalım, biz de seninle birlikte, hepimiz için aynı şarkıyı fısıldayalım.

 

Umuda ve aşka.

 

YALNIZ DEĞİLSİN.

Yorumlar

  1. oyyy süper bir anlatım kutlarıııım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güç verici ! Emeğine sağlık çok güzellll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güçlü ve başı dik kalalım.

      Sil
  3. Birlikte olmak çok güzel çok keyifli ve bir o kadar da heybetli.

    YanıtlaSil
  4. "Göz yaşlarımız aynı havuzda birikiyor ve yüzümüzü o suyla yıkıyoruz, yeniden, yeniden, yeniden…"

    Çok iyi bir anlatıma sahip mükemmel bir yazı olmuş. Kaleminize sağlık. Özellikle bu cümleden çok etkilendim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
    2. Bense; "Varlığın ve acıların onurlu. Çünkü sevmek ile anlamlandırılmış." Bu cümlenin altına en afilli imzamı atarım. Bütünüyle birbirine bağlı bir yazıydı. Ne eksiği vardı, ne fazlası. Bir yandan mutluluk, bir yandan hüzün verdi bana. Bir de size bunu yazdıran bir yaşanmışlıktı sanki, ben öyle sezdim. Biraz mutluluk, biraz hüzüne, biraz da merak eklendi böylece. Herşey gonlunuzce olsun dilerim. Tum samimiyetimle

      Sil
    3. Yazının her satırından yaşanmışlık, hatta bazen de göz yaşı akıyor. Hissetmiş olmanız ne hoş... Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Kesinlikle, hep beraber aynı yoldayız:)

      Sil
  6. yürek yüreğe bir olmak çok anlamlı, iyi hissettirdin :)

    YanıtlaSil
  7. son yazımdasıııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa okudum, çok ama çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Merhabalar, deepten geliyorum. Gözyaşlarımız aynı havuzda birikiyor ve aynı suyla yıkıyoruz yüzümüzü kısmı harikaydi. Her şeye rağmen yaşasın kadın dayanışması, yaşasın duygu ortaklığı. Anlatımınız harikaydı! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Emeğine sağlık çok güzel . Sizi takibe aldım. Sayfama da beklerim. Sevgili Deepten geliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hemen geliyorum :)

      Sil
  10. Şahaneeeee bir yazı olmuş ♥ Kaleminize, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş kadınlar olarak artık birbirimizi daha fazla desteklemeliyiz özellikle bu kadar korkunç olaylar yaşanırken :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, asla yalnız kalmamalıyız:)

      Sil
  12. insana güç veren bir yazı olmuş anlatımın da çok kuvvetli kalemine sağlıık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Vay be.. Okuduğumda aynen böyle dedim..Ne kadar güzel bir anlatım.. Teşekkür ederiz bize bizim de hissettiğimiz duyguları böyle betimleme daha doğrusu okuyabilme fırsatı sunduğunuz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman kalp kalbe, yan yana :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. İçime güneş gibi doğdu 😊

    YanıtlaSil
  15. Bir erkek olarak ne diyeceğimi bilemiyorum. Bir yorum yapmak garip kalabilir. Tek bir şey diyebiliyorum; bizim nazarımızda hiçbir kadın yalnız değil. Kötülük dediğimiz şeyin olguları her yerde bu gerçek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin nazarınızda öyleyse ne mutlu bize :)

      Sil
  16. AAAAh ah şu anda bambaşka yerlere gittim dönermiyim bilemedim

    YanıtlaSil
  17. Blogumda ben de bazen dada nicknamini kullaniyorum. Karşılıklı yazı paylasabiliriz. Beklerim

    YanıtlaSil
  18. Gelecek adına seni ansam

    Yine bir sigara yaksan, dağılsan

    Arkama bakmadan yığılsa tüm sevgiler

    Yıkılsa nefretin kanlı damarı

    Ve öyle ayrılsak ezilen sevdamızdan

    Sevda ayrılıklara bir kapı bıraktı

    Sözcükler dile bir anı bıraktı

    Ağaç yaş idi eğildi kırıldı

    Efkâr eksik olmadan haykırdık delice

    Elimiz bir tutam kekik dağlarında

    Gözler aşk ırmağında

    Cezam cehennem kömüründe

    Sigarayı üfledik

    Beni yaralayan sevda oldu

    Ölümü andık ayakta tutan yaşamak oldu

    Sesimi iğretiledim

    İğnelediler fişi insanlık alışverişi

    Karakterimi sorguladılar boşver dedim

    Adımı andılar

    Adım Yahya

    Benim adıma bir insan yitti günlerden

    Umut ekiyorum neden hüsran anlıyorsun

    Umut fidanına basan sen insan ,asanı asma

    Mevlana tümcelerinde yapma etme değil

    Es yap yık bağır

    Kalıcı bir akıl olsun deneyim

    En ağır türküleri yazdık yine de anlamazlar

    Bir tutamı elediler

    Bir parmak gelecek idim.

    Ayrılığı parçaya bölüp eşelediler

    Çok tekrar, kararla aklım bir karış havada

    Akılı yakaladım

    Artık küçük çocuklar uçuruyor

    Tatmin olmak şöyle dursun

    Yaşamak adına yaşıyorum.

    Karalama



    Dada

    YanıtlaSil
  19. İyi bir metin bize karşılıklı sevinci ve üzüntüyü hatırlatır.
    Gününüz her zaman kutsanmış olsun. Endonezya'dan selamlar.

    YanıtlaSil
  20. Şiiri şairin ağzından da duymak ona üflenecek ruhu verebilir.

    YanıtlaSil
  21. Harika bir şiir. Çok anlamlı ve umut verici. Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  22. O kadar güzel ki içime işledi. Şiir okumayı çok seven biri olarak bayıldım. Her kelimesi her cümlesi o kadar doğru ki. " Biz birbirimize görünmez iplerle bağlıyız" Bloğunuzu yeni farkettim ve hemen çok sevdim. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hoşgeldiniz :)))

      Sil
  23. Yaaa çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni :)

    YanıtlaSil
  24. O kadar naif cümlelerle yazmışsın ki. Gerçekten yüreklere dokunuyor, kalbine işliyor insanın. Şahsına münhasır bir üslubun var. Belkide insanın en büyük korkusudur yalnızlık. Yalnız olduğunda insan aynı zamanda kendini umutsuzda hisseder. Ama her daim umut var. Pes etmemeliyiz hiç bir zaman. Kalemine ve yüreğine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yorum, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  25. Gerçekten çok güzel bir yazı olmuş, okurken duygudan duyguya geçtim. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil

  26. Çok hissederek yazmışsın. Etkileyici olmuş gerçekten de. Tebrik ederim 🧿👏👏

    YanıtlaSil
  27. Çok güzel ve etkileyici bir yazı. Gerçekten de yalnız olmadığını hissetmek kadar rahatlatıcı bir duygu yok bazen..

    YanıtlaSil
  28. yazınızı en derinden hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derinlerinize dokunabildiysem ne mutlu bana....

      Sil
  29. You are not alone, at all!

    YanıtlaSil
  30. Selam bugün babalar günü çoğunlukla babalar ile ilgili ya erkeklerin kırdığı üzdüğü kadınların duygusu olmuş. Acı ve keder buluşurken diğer yanda sorgulama kaleminize sağlık dada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için, sevgiler :)

      Sil
  31. oyyy süper bir anlatım kutlarıııım :)

    YanıtlaSil
  32. İnanın her satırınızı çok sevdim ve çok güçlü buldum birlikte bütün mücadelelerin üstesinden gelmek dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Her zaman yan yana...

      Sil
  33. Herkes bir parça yalnızdır aslında Dada.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekillikte evet, ama bağımız kuvvetli.

      Sil
  34. Bilgilendirme için çok teşekkürler. Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar