Bitti Bitecek Derken (2020)

 


Şaka maka bitiyor mu şimdi 2020?

 

2020 bitince her şey de bitecek mi?

 

Ders aldık mı yaşadıklarımızdan?

 

Farkındalığımızı arttırdık mı?

 

Doğaya, evrene zarar vermemeyi öğrendik mi?

 

Yoksa değişen sadece rakamlar mı?

 

Biz aynı mıyız?

 


Keşke değiştiğimizi görebilseydim. Ama benim gördüğüm doğanın değiş demesine rağmen bizim onun değişenine tüm kötü alışkanlıklarımız ile ayak uydurmamız, alışmamız.

 

O bize değiş, böyle gitmez dedikçe inatla devam ediyoruz. Sanki salgın hiç yaşanmamış gibi onu görmezden geliyoruz. Tek farkı var o da maske takıyoruz. Tabi ama onu da moda kurallarına uyarak. Marka marka renk renk…

 

Ben bu sene neler öğrendim o kadar karmaşık ki…

 

Kendimi yeniden keşfetmiş gibi oldum.

 


Aşık oldum, sevdim, sevildim, kıskandım, hırpaladım, hırpalandım. Ama sevmeyi, sevilmeyi çok sevdim. Ruhumu birine koşulsuzca emanet etmeyi öğrendim. Birinin yanında yürümeyi tattım. Kollarımı kocaman açarak sarılmayı keşfettim. Daha doğrusu aşkla sarılmayı keşfettim.

Sarılmanın nasıl muhteşem bir terapi olduğunu anladım. Birinin kokusunu bile özlemek ne demekmiş onu anladım. Burnumda tütüyorsun kelimesinin özüne indim. Aşkla kalmayı çok ama çok sevdim. Yalnız olmamayı, yolda kalbine denk birinin yanında olmasına hayran kaldım. Kısacası gerçek yakıcı bir duygunun tatlı bir esiri oldum. Çok mutluyum.

 

Güzel filmler izledim, harika kitaplar okudum. Malum bolca vaktimiz oldu bu yıl. Sinemaya gidemedik belki ama ki ben her hafta giderdim, internet kanalları fazlasıyla doldurdu bu açığımızı.

 

Güzel dostlar kattım hayatıma, bazı insanların kalıcılığını tescilledim. Ne yaparlarsa yapsınlar dostlarım olmadan asla dedim. Herkesi olduğu gibi kabul etmeye karar verdim. Yanımda olanlara bende sizin yanınızdayım dedim. Hep var olsun, iyi ki varlar.

 

Güzel içkiler tattım, şaraba doydum. Kahveyi azıcıkta olsa azalttım. Ama yinede kahvesiz asla. Çok sağlıklı beslenmedim. Hatta bazı zamanlar çok leş beslendim. Ne bulursam çöp öğütme makinesi gibi tükettim yalan yok. Yemek yapmayı da baya baya öğrendim. Değişik lezzetler denedim.

 

Saç rengimle oynadım durdum son zamanlarda ama sanırım sabitledim. Kendi kendime bakım salonlarına vs ye gitmeden halletmeye çalıştım. Saç kestim, derinlikli cilt bakımları yaptım. Yani kısacası yapabileceğim şeyler için dışarıda para harcamamaya karar verdim. Elimden geldiğince de devam edeceğim. Kendi işini kendi halleden biri olmak istiyorum. Başka alanlarda da denemeye devam edeceğim.

 

Yoga, meditasyon , koşu bandı gibi aktivitelerimi çok fazla yapamadım. Bazen insanın canı hiç istemiyor. Ama başlamak istemiyorum yoga ve meditasyona ufaktan başladım ama bakalım devamı gelecek mi?

 

Dil kursuna başladım. İlk kurunu başarıyla bitirdim, ikinci kurun ortasında kapanma kararı geldi. Tekrar normale dönene kadar bekliyorum. Çok keyifli geçiyordu, ortamımızda harikaydı. Sabırsızlıkla tekrar başlayacağı günü bekliyorum açıkçası.

 

İşle ilgili ne eksildim ne arttım diyebilirim. Salgından dolayı nasıl geçti hiç anlamadım. Ama düzgün bir şekilde olması gerektiği gibi gidiyor diyebilirim.

 

2021 olarak değil ama önümdeki zamanlarda yapmak istediğim çok fazla şeyler var. Sahip olmak istediklerim, kendime katmak istediklerim var. Umarım hayat müsaade eder bana.

 

Daha fazla okumak, daha fazla üretmek ve daha az TÜKETMEK istiyorum.

 

Kendime yaptığım en büyük güzelliklerden biri de bloğa geri dönmek oldu. Yıllar önce açmıştım bu sayfayı. Birkaç yazı yazıp bırakmıştım. Eve tamamen kapalı olduğumuz dönemlerde tekrar yazma isteği doğdu içime. İyi ki de dönmüşüm yeniden. Çok güzel insanlar tanıdım ve çok başarılı fikirlerle karşılaştım. Bazı arkadaşların merakla sayfalarına giriyorum yazmış mı diye. Burada daha da fazla olmak, daha fazla içerik üretmek istiyorum.




Hayatı olduğu gibi kabullenmek, geleni sevgiyle karşılamak dileğim. Umarım başarabilirim.

Umarım daha çok severim, daha çok gülerim, daha çok umut ederim…

Sevgiyle,ışıkla gel yeni yıl…

Seni aşkla ve ışıkla bekliyoruz…

 

DADA

 


Yorumlar

  1. Aşkını bir an önce sevgiye dönüştür bence. Aşk geçici, sevgi ise saygı ve güven olduğu sürece kalıcıdır. 2021 yılı güzel, sağlıklı günler getirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkım sevgim hasretim hepsi harman bende:)

      Sil
  2. Umarım tüm iyi dilekleriniz en kısa zamanda gerçekleşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için musss mutlu bir yıl olur :)

      Sil
  3. Hepimiz için güzel bir yıl diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Hayat müsaade etsin, güzel dilekler gerçek olsun. Sağlıklı, huzurlu, güzel sürprizlerle dolu bir 2021 dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için harika bir yıl olmasını diliyorum :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ağlamak istiyorum hava insafsızca sıcak :(

      Sil
  6. Aşık olmuşsunuz , ne güzel, tadını çıkartın. Kartpostallar beni eskilere, arkasını yazıp yazıp postaladığımız zamanlara götürdü. Ve kış aylarına tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok arayıp orijinal kartpostallarda buldum bu sene:)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar