Kartlar


Bazen içinize biri sanki şişirilmiş bir balon bırakmış gibi oluyor mu?

Benim  arada olur öyle. Kocaman bir balonla dolaşırım göğüs kafesimde. Nefes almamı engeller, konuşmamı kısıtlar, odaklanamam  başka bir şeye, aklım hep o balondadır. Ve aklım orada oldukça balon daha da çok şişer. O da onun varlığını unutmayayım diye döner durur içimde.  

Hani derler ya içimde kötü bir his var. Aynı onun gibi bir şey zannediyorum. Ama böyle durup dururken olur. Bilinçaltı denilen şey bir başka çalışıyor vesselam. Nereden, ne zaman, neyin fırlayacağı belli olmuyor.

Böyle zamanlarda yapmaya başladığım bir şey var. Melek Kartları. Aslında çok içeriğini vs bilmiyorum. Marka veya kimin kartlarını kullandığımı da söylemeyeceğim. Ama şunu söyleyebilirim, iyi geldi.

İçimdeki o sıkıntıyla kartları elime aldığımda kafamdaki soruyu birkaç kere içimden geçiriyorum. Ve ben üç  tane kart çekmeyi severim. Dün, bugün, yarın veya geçmiş, şimdi, gelecek üçlemesi şeklinde. Kartları dağıtırım gözüme en erken batanları çekerim hemen. 

Genelde kartları elime aldıktan sonra tebessüm ederim çünkü direkt aradığım sorunun cevabı değil de cevaba giden yol karşımdadır. Önce kendim yorumlarım kartlarımı. Ne demek istiyor, hangi yoldan gitmemi tavsiye ediyor. Zihnimde evirir çeviririm. Küçük bir kitapçık da bulunuyor bu kartların yanında, hem nasıl kullanılacağını anlatıyor hem de kartların anlamlarından bahsediyor. Ama ilk tavsiyesi ÖNCE KENDİN YORUMLA İÇİNDEN GELENİ. 

Bende ilk önce kendi yorumumu yaptıktan sonra kitapçıktan destek alıyorum. Böylece zihnimi berraklaştırıp, içten şişmeli balonumu aniden patlatıveriyorum.

Kartlar işin esprisi bakarsanız. Bence herkes kendine de kart yazabilir. Gün içerisinde o kadar baskıya maruz kalıyoruz ki hem çevreden, hem de kendimizden. Arada bize bizi hatırlatacak; iyisin, değerlisin, devam et diyecek birilerine ya da bir uyarana ihtiyacımız oluyor. Bu kartlarda bu ihtiyaca cuk oturuyor. Devam et, yalnız değilsin, salma kendini diye destek veriyor.

Bazı zamanlar sabah çektiğim kartı çantama atıyorum. Çantaya her elimi attığımda göreyim de hatırlayayım istiyorum. Bazen okuduğum kitabın arasına koyuyorum. Arada sırada kız kardeşime çekiyorum, ona kartlarını yorumluyorum. Elimden geldiğince hissettiklerimi aktarmaya çalışıyorum.
Faydalı oluyor mu? Faydalı olmasını istersen oluyor.

İnternette veya kitapçılarda farklı şekillerde bulabilirsiniz. Ben sosyal medyada birinden görüpte almıştım. Araştırıp, seveceğiniz tarzda kartlara sahip olabilirsiniz. 

Sevgiyle ve kendinize inanarak kalın.



Namaste.


Yorumlar

  1. heey melek kartlarııı, beki ikala erikli miydi onda vardı de miiii, severim böyle şeyleriii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar