Günlük 9



Ne kadar da sıcak bir geceydi yahu. Uyuyamıyorum, yok. Yatağın ayak kısmına dönüyorum ama uyuyamıyorum. Sabah dayanamadım vantilatörü aldım da biraz sızmışım. Bugün izin günümde de bol bol keyif yaptım yatakta. Müzik dinledim, bir şeyler okudum. Sonra baktım iyice uyuşuklaşıyorum, kalk dedim Damla hazırla kahvaltıyı. Hemen mutfağa uçup buz dolabını karıştırdım. Pek istediğimi bulamayınca, erzak dolabına yöneldim. Koca bir şişe domates sosunu çıkardım, tavaya da biraz biber doğradım onları pişirdim. İkide yumurta kırdım, domates salatalık da dilimledim. Ohhh miiiss. Kardeşimi zorla da  olsa uyandırdım. Oturduk afiyetle yedik. Bugün evdeki işlerimi halletmeye karar vermiştim. Ütülerim vardı, dolabım dağılmıştı. Önce ütüden başladım. Sonrada onları yerleştirirken dolabımı düzelttim.

Sıcakta yorulunca, taze çekirdek kahvemden çekip bir sürahi kahve demledim. Canım dünden beri patates salatası çekiyordu. Düdüklüye de bir kaç tane küçük patates koydum. 

Bir ara teyzem aradı. Akşam Derin'i sevmeye gidelim ben poğaça ve pasta yaptım dedi. Bende patates salatası yapacağım dedim, o zaman orada yeriz diye sözleştik. Ah Derin benim tatlı kara ponçik belam. Annem fizik tedaviye başladım, mayışmış bir şekilde geldi bugün eve. Yardım isteyecektim ama baktım pert halde kendim yaptım salatayı.Marul, maydanoz, biber, nane ne bulursam yeşillik kattım içine. 
Uzun zamandır blogda bir hikayeye başlama niyetindeydim. Salatayı yaptıktan sonra oturdum bilgisayarın başına. Baya yazdım, gidene kadar. Kuzenime gittiğimize Derin canavarı kapıda karşıladı bizi. Aşkımın her yerini sivri sinek yemiş, kabarmış teni kuzumun. Sürekli kaşınıyordu, kıyamam.
Teyzemde hem börek,hem poğaça yapmış. Yani karbonhidrata doydum bu akşam.Eve gelir gelmez koşu bandına attım kendimi. Tempolu uzun bir yürüyüş yaptım. Sonra hemen duş ve kremlenme. Kız kardeşime de masaj aleti ile güzel bir masaj yaptırdım.Evimiz wellness salonu gibi. Her türlü malzeme bulunmakta. 

Yüzümü de vakumlu cihazla temizledim, umarım morarmaz yine. Pembe pembe de oje sürdüm. Yarına hazırım zannediyorum. Sonra oturdum blogun başına hikayenin ilk bölümünü tamamladım. Biraz evvel paylaştım.Umarım becerebilmişimdir. 
İlaç içeceğim, o yüzden tavuk suyu çorba vardı onu ısıttım, biraz soğusun içeceğim. Hiç uykum yok. Biraz okuma yapacağım, sonrada yatarım.
Bazen duygularımla çok savaşıyorum. Bir an bakıyorum kendime hiç olmadığım biri gibi davranıyorum. Karşımdaki tepki verince ben bile şaşıp kalıyorum ben mı yaptım bunları diye. Yani öyle saçma davranıyorum ki, başkasında görsem bu hareketleri kınarım. 
Söylüyorum beni uyarın, ben kaptırıp gidiyorum. Farkına varana kadar kırmayayım kimseyi lütfen. 

Sevgiyle kalın.

Günün Şarkısı;


Dadanız.

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim. Bir kış insanı olarak kışı hasretim :)

    YanıtlaSil
  2. tavaya biber mi, du yapayım ben de, duymadıydım bunu, senin bünyen zayıf gibi sankiii, hasta olmaya eğilinli gibisin hep yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel tahmin ettim. O kadar iyi beslenmeme rağmen, hemencecik hasta oluyorum :(

      Sil
  3. Merhaba :)
    duygularımız değişken ama çok yakıcı ve yıkıcı olmasın yeter ki :)
    bakımlı olmak mutlu hissettiriyor, ne iyi yapmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim aktivitem, cilt bakımıdır :)

      Sil
  4. İyi uyandığında hasta olmadın, vantilatör mahveder insanı o şekilde. Bu ütü konusu benim çok canımı sıkar, 10-12 t-shirtü, 7-8 pantolonu aynı anda toplu şekilde ütülemek çok koyuyor adama. İnsanın minik yeğeni/akrabası olunca çok güzel oluyor, biliyorum o duyguyu ehe.
    Şu vakumlu temizleme şeysini geçen arkadaşlardan duymuştum. Yüz gerçekten morarıyor mu? Ya da sadece sert uyguladığında mı morarıyor? Valide hanıma çok geçmiş olsunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,benim tenim şok hassas, derim inceymiş. Benim ilk yaptığımda morardı. Ama bu sabah baktım hiç bir şey olmamıştı. Alıştı zannediyorum. Çarpamadı çünkü en düşük ayardaydı :) İyi dilekleriniz çoook teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar