Günlük 8



Dün günlük yazımı yazamadım.Çünkü biraz rahatsızdım. Soğuk biralar ve dondurma artı bir de üzüntü hasta etti beni. Bademciklerim şişmiş, hemen aile hekimine gidip ilaca başladım. Çok sesimin çıkmadığı halsiz ve  bir gündü. Akşamda erken yattım ama gece hiç uyuyamadım. Yani yatağın ayak kısmına bile döndüm ama uyuyamadım. 

Tipim fena halde bozuk bir şekilde gittim işe bugün. İş çıkışı teyzemle buluştuk, kartlarının şifresini falan değiştirip , para çektik. Sonra annem geldi ve erkek kardeşimin kız arkadaşı ile dışarıda biraz oturduk. Biraz halsiz olduğum için erken ayrılıp eve geldim. Bütün gün hiç yemek yememiştim , biraz bir şeyler atıştırıp, bir saat kestirdim. Annemler akşam yemeğe uyandırdılar.Uyumak iyi gelmişti ki dinç uyandım. Yemeği yedikten sonra güze bir kahve yaptım herkese, çayı da demledim. Balkonda keyif yaptık, hava da esiyordu, mis gibi geldi.

Olabildiğince sosyal medyaya bakmamaya çalıştım bugün. Ruhum daralıyor, etim çekiliyor. Her yerde katledilen kardeşlerimizin masum yüzleri. Dayanamıyorum, parçalanıyorum.Köpek tecavüzleri, kedi katilleri.... Ne ararsan var. Leş gibi gündemler. Neden güzel bir şeyler olmuyor. Neden üretmiyoruz? Neden sevemiyoruz yaşamayı, hayatı, canlıları? Bu kadar kötü olmamalıyız.

Kim bizi bu kadar cani yapıyor? Evlatlar annelerinin canına kıyıyor. Nasıl oluyor anlayamıyorum. Ben annem üzülmesin, yorulmasın, saçının teline zarar gelmesin diye üstüne titrerken, onlar nasıl annelerini katledebiliyorlar. Ya bunun eğitimle vs alakası yok. İnsan olmak bütün mevzu. Ama  yapmıyor be bunu. Şimdi hangi sınıfa sokmalı bu canileri? İnsan desen değil, hayvan desen hiç değil. Nasıl bir oluşum bunlar?

Ben mutfak tezgahındaki karıncalara bile kıyamıyorum. Dil döküyorum başka yerde yaşayın diye. Bunlar nasıl göz kırpmadan bir insanın hayatını sonlandırabiliyorlar.

Yazarken kalbim sıkışıyor. Dünyayı çekilmez bir yer yapmak için nasıl da çabalıyoruz.Bravo bize.
Yarın çalışmayacağım. Evden de dışarı çıkmayı düşünmüyorum. Hiç ama hiç keyfim yok.

Şimdi biraz okuma yapıp , yatacağım.

Nolur sevgiyle kalın.

Günün şarkısı;



Dadanız.

Yorumlar

  1. Her günün akşamında artık hiç bir şeye şaşırmıcam diyorum. Her yeni gün bir şeye daha şaşırıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ülkeye bizi her gün şaşırtmaya devam ediyor.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar