Günlük 7



Sabahında bol kahveli başladı günüm.Çünkü okuduklarımı, gördüklerimi öyle hazmede bilirdim. Kabus olmalıydı , ya da olmamalıydı. Anlamam için kahve ile ayılttım kendimi.

Uzun uzun düşündüm, kahroldum, beddua ettim. O güzel kadının yüzüne bakıp iç çektim.Kendimi onun yerine koydum. Gerçekte benim başıma gelenleri anımsadım, lanet ettim.Hiç bir şey yapmadım. Saçımı tepede topladım, çıktım dışarı. İşe gittiğime herkes benim gibi üzgündü. Hatta akşama kadar çok az konuştuk. Derinden yaralanmıştık. Bir kız kardeşimizi daha kaybetmiştik ve sessizce yasımızı tutuyorduk.

İş çıkışı teyzeme gittim. Annemler de oradaydı teyzem hamur falan kızartmıştı. Annemin patoloji sonucu temiz çıktı, bir nevi onu kutladık. Ama tam teyzemden ayrılırken üzücü bir haber aldık. Yol boyu konumuz oydu. Ve bu olay ailece bizi kenetledi.
Yolda gelirken markete uğrayıp çerez alayım dedim. Birde ne göreyim. Dükkanın içine çalışanlardan biri kucaklamış kedi sokmaya çalışıyor. İlk başta anlam veremedim. Çerezlerimi aldım kasaya geldiğimde herkes panik bir halde. Çocuk kediyi sebze reyonun altına sokmaya çalışıyor. Dayanamadım neler oluyor diye sordum. Ve cevapla şoka girdim resmen. İçeri fare girmiş. Sokakta buldukları kediyle onu avlamaya çalışıyorlar. Kedi de kokusunu mu aldı nedir, nasıl saldırıyor. Hemen hesabımı ödeyip kaçmak istedim. Tam kapıdan çıkarken fareyi köşede gördüm. Sanırım kediyle aynı anda gördük ki o da bir anda üstüne atladı. Allah'tan fare kaçtı da bir tek kuyruğuna dokunabildi. Bende koşar adım kaçtım oradan.
Eve geldikten sonra mis gibi bir türk kahvesi içtik. Koşu bandına çıktım, günlük sporumu tamamladım. Bedenim hala kızarık olduğu için çok fazla başka egzersiz yapamıyorum.

Geçen gün şu yeni moda olan uzun takma tırnaklardan almıştım. Dedim kafam dağılsın onları takayım. Nasıl bir tırnaksa çapa gibi mübarek. Baya uzunlarmış. Babam gel sökeyim şunları diye peşimde. O kadar uğraştım bir gün dursun bari. Olmadı yarın çıkartırım.

İçim dışım hüzündü bugün. Bende oturdum yazdım hissettiklerimi. Onu paylaştım blog da. Şimdide buraya yazıyorum. Yorgunum, yılgınım. Dinlenmek isteği var içimde.


Günün şarkısı;



Sevgiyle kalın.

Dadanız.

Yorumlar

  1. Hepimizin gönlü yorgun bu yaşananlarla. Çocuk bakışlı bir genç kadın koparıldı hayattan :( Üzgünüz demek de yetmiyor bana .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da yetmiyor, uyuyamıyorum iki gecedir:(

      Sil
  2. markette fare mi anneeee korkuuunç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde kedi onu kovalıyor, hayal etsene :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar