Günlük 6


Sürekli uykusu bölünmeli bir sabahtı. Gözlerimi açtığımda saat ondu. Uykum kanmıştı ama bedenim yanık olduğu için dinlenmem gerekiyordu. Hareket ettikçe acıyordu. Gece kız kardeşime Silverdin sürdürdüm yattım ama sabaha kadar kremi emmiş vücudum.Müzik dinledim biraz. Sonra sızmışım. 
Kardeşim hazırlamış bu sabah kahvaltıyı. Domates sosu pişirmiş biberli, bayılırım. Ekmek de kızartalım istedim. Mis gibi bir kahvaltı yaptık. Sonrasında annecim geldi. Onunla da kahve keyfi yaptık. 
Şimdi suratımda bir tüp patlamış efekti olduğu için cc kremle biraz kapatmaya çalıştım. Ama öyle yanmışım ki cildim onu bile emdi. 

Saçımı da öylesine bir düzleştirdim.Yola koyulduğumda hava çok sıcaktı.İşe gittim tabi herkes bu ne hal Damla hanım diye karşıladı.

Çok fazla hareket edemediğim bir gündü. Eve geldiğimde teyzoşum bizdeydi. O da bir posta sağolsun kıramadı beni birlikte yapalım dedi. Böğürtlen, vanilyalı dondurma, bir bardak süt ve bitter çikolata parçacıklarını blender da bir kaç kere çevirdik. Büyük bardaklarımıza çikolata sosu sıktık, süsledik. Hem şeklen hemde tat olarak leziz bir şey çıktı ortaya. Bu satırları yazarken bir yandan da onu içiyorum.

Bu sabah kart çekemedim. Yatmadan çekeceğim. Sabahtan akşam yediye kadar falan çok karışık , anlamsız kuruntulu duygularım vardı. Ama şunu da anladım bugün. Kafan karışıksa bu karışıklığın sebebi olan kişiyle çok geciktirmeden konuşmalısın. Yoksa sürekli olduk olmadık şeyleri kurup duruyorsun. Konuşup da sorunu çözünce kafanda kurduğun şeyler o kadar saçma geliyor ki.Aman Allah'ım ben bunları mı kurdum, işin aslı ile alakası yok diyorsun.

İnsan ne olursa olsun konuşmalı. Kafasının içinde soru işaretleri ile kalmamalı. Kendine işkence etmek oluyor çünkü. Bu akşam çok iyi deneyimledim. 

Bazı şeyleri deneyimliyoruz da, huy olarak da kazanabilsek keşke. Şimdi ben bunu anladım ama yine yaparmışım gibi geliyor.

Yarın sabah erken kalkacağım. Bedenimin yanan yerleri fena sızlıyor. Silverdin sürüp, kart çekip yatacağım.

Sevgiyle kalın.

Günün şarkısı;


Dadanız.

Yorumlar

  1. Kafanın karışıklığını gidermek için konuşabilmene sevindim.konuların muhatıbıyla konuşarak uzlaşabilirsin.sadece müneccimler konuşmadan karşı tarafı anlayabilir.müneccim olmadığımıza göre de konuşmalıyız.doğru iletişim hayatın rutini içinde seni her zaman 1-0 önde tutar.

    YanıtlaSil
  2. ay yanmışsın seeeen hihi :) böğürtlen, vanilya filan yapayım onu oh :) ay evet yaa boşuna ne kuruntular dabıyon boşveeer kafanı karıştırmaaaa hayat basit beee :)

    YanıtlaSil
  3. tarifi (?) ben de ekran fotoğrafı aldım, tadını meram ediyorum. evett! çok düşününce gereksiz şeyler kurabiliyoruz bazen, bende de oluyor. olayın aslından uzaklaşabiliyoruz. günlük yazılarını yeni görüyorum, epeydir bloga girmediğimden. akşama hepsini okumak istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar