Günlük 5


Kıpkırmızı suratlı bir kız yazıyor bu suratları. Sabah 6:00 da uyandım. Dünde bahsettiğim gibi bugün adaya yüzmeye gittik. Ama ben  ne kadar elli faktörü bedenimin her yerine boca etsem de kızarmamı engelleyemedim. Beyaz tenli olmayı evet çok seviyorum ama tavuk eti gibi de beyaz olunca resmen, kızarmış lezzetli bir tavuk oluyorum. Hiç güneşlenmemiş olmama rağmen, kızarık ve acılı yazıyorum bu satırları.

Yedi gibi evden çıktık, dokuzda ada vapurundaydık. Büyük Ada yı çok ama çok seviyorum. Orijinal anılarım var orada. İleride bir gün ada da yaşamayı çok isterim. Bugün yanımızda Derin yavrumuzda vardı. Nasıl afacan bir çocuk ben buraya sayfalarca yazsam anlatamam. Ama herkesi de kendine hayran bırakıyor. Cup cup yüzdü, eğlendi bugün. Karşıda oturan teyzem ve kuzenlerimde bizimleydi. Hava da mis gibiydi. Deniz de sakin ama serindi en sevdiğim. Ama şunu fark ettim korona virüsü sadece maske takmak için var sanki. Herkes maskeli ama sosyal mesafe veya başka bir önlem hem işletmelerde , hemde şahıslarda asla yok.Vaka sayılarının düşmemesine şaşırmamak lazım. İnsanlar maske takınca güvende olduklarını zannediyorlar. İstedikleri gibi davranıyorlar. İş bu haldeyken bu günler nasıl çabuk ve en az hasarlı geçer bilemiyorum.

Biz baya eğlendik bugün, hem yüzdük, hemde gezdik. Plajdan bir kaç saat erken ayrılıp, adanın merkezine balık yemeye geldik. Sonrada Roma Dondurmacasından meşhur ada dondurmalarımızı alıp, o muhteşem evlerin arasında dolaştık. Fotoğraf çekildik bol bol, Derin'i eğlendirdik. 

Akşam eve gelip de  tüp patlamış suratımı görünce ufak çaplı bir şok yaşadım. Aslında hala yaşıyorum. Umarım yarın sabaha kadar biraz daha sakinleşmiş olurum.
Bilmiyorum sizede oluyor mu bende akrep burcunun da en etkin özelliklerinden biri olan hissetmek mevzusu çok güçlüdür. Böyle bir haftadır, geliyor gelmekte olan modundayım. Ama ne geldiğini bilmiyorum. Kartlar çekiyorum, yolve ışık arıyorum. Sağolsun kartlarım da gelmekte olanın resmen habercisi oldular bana. Sabahta çektim bir kart attım çantama. Ve bugüne nasılda cuk oturdu. Bazen ben bile inanamıyorum. 

Bizlere bir şekilde yol gösteriliyor aslında. Ama ya biz anlamıyoruz, ya da anlayamıyoruz.

Ama yol hep orada. Adımımız attıkça gizemleri çözülüyor. İlk adımı atan şanslı...

Güzel , keyifli ve sonu sürprizli bir gündü. Yanık bu kız yatacak birazdan.

Sevgiyle kalın.Işığınızla kalın.

Günün şarkısı;


Dadanız.

Yorumlar

  1. heeey oleeey yemişsiniz o dondurmayııııı :) adada nerde yüzdünüz yaa sölesenee :) ben hiçbişi hissetmem vallaaa, günlük yaşıyoz işteee, sen çok hislisin melek kartçıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yörükali Beach canım. Çok temiz suyu falan. Yemez miyiiiizzz:)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar