Günlük 3


Sabahında erken uyanmalı bir gündü. Erkenden uyandığım günleri seviyorum. Gün daha verimli ve dolu dolu geçiyor, ruhumda bedenimde dinç oluyor. Geç kalktığım zamanlar garip bir uyuşukluk baş gösteriyor bende.  

Güzel bir fincan filtre kahve ile başladım güne. Sonrada saçlarımı maşaladım. Saçımı ve makyajımı yaparken podcast dinlemeyi çok seviyorum. Sevdiğim yayınlardan birini açıp dinledim süslenirken. İçimden elbise giymek geldi, bende kırmızı çiçekli elbisemi giydim.Havada tam sevdiğim gibiydi, serin...

Pastaneye uğrayıp poğaça , simit vs aldım. İşe geldiğimde yine çok yoğun bir  çalışma olacağı belliydi. Saniye soluklanamadan ve yine anlamadan eve dönüş yoluna geçtim. İnternet'ten sipariş vermeye çok fazla alıştım bu sıralar. Yüz temizleme makinesi satın almıştım o gelmiş öğlen. Heyecanla onu deneme fikri vardı aklımda. Kız kardeşim beni almaya gelmişti, dondurmada almıştık. Hemen onu hüpletip koşu bandına çıktım ve dondurmanın da verdiği gazla baya koştum bu akşam. Duşumu aldıktan sonra makinemi denedim. Beğendim aslında ama yorumlarında çok zorlarsanız yüzünüz morarır yazıyordu, bende ayarsız bir kul olduğumdan dozunu kaçırdım gibi hissediyorum, umarım suratım mos mor olmaz. Sonrasında bolca krem boca ettim ama yarın sabaha belli olur ancak. 

Yine bir internet siparişim olan masaj aletini de kullanayım dedim, sürdüm selülit kremini  sonrada başladım masaj yapmaya. Sırtımda ağrıyordu, orayı da masajladım. Oh mis.Bu arada sabah melek kartlarımdan çektim ve yine ah kalbim bir kart geldi. O da çantamda.

Çanta demişken çalışma arkadaşım bana Frida Kahlo'nun bez çantasını hediye almış. Çok mutlu oldum. Hediyeleri kim sevmez ki.

Ruh hali olarak akışta oldum bir gündü aslında. İnsanlarla ilgili yeni şeyler öğrendiğim ve deneyimlediğim bir gün olarak geçti. Kimse için aslında ben onu tanıyorum diyemiyorsunuz biliyor musunu? İnsanlarla her konuşmanızda başka bir yönünü daha keşfediyorsunuz.Kesin hükümlü olmamak lazım. "O bunu asla yapmaz bana" yargısı var ya en büyük hata.Herkes her şeyi öyle güzel yapar ki. Ruhunuz bile duymaz. En çok da asla yapmaz bunu dediğiniz şeyi yapar. Şöyle de bir şey var siz her ne kadar bunu bilseniz de, öğrendiğinizde ki üzüntünüzün dozu değişmeyecek. O bunu yapmaz dediğinizin yapması nasıl bir kalıpsa, sizinde şaşırmanız ve üzülmeniz bir kalıp bence.

Kocaman  duvarların arkasında saklandığımızı zannediyoruz, belki de sadece biz görüyoruz duvarları.

Olamaz mı, olabilir...

Kitap okumak var içimde. Güzel bir kitap var elimde bitirince onu da yazacağım.

Sevgiyle kalın.

Günün şarkısı;



Dadanız.

Yorumlar

  1. Ne dolu güzel bir gün olmuş.
    Benim cildim aşırı hassas, bir yerimi azıcık kaşısam bile kıpkırmızı oluyor görenler noldu orana diye dehşete düşüyor kaşıdım diyince sakinleşiyorlar :)) hiç bana göre bir cihaz değilmiş o ama sen güle güle kullan, ama yumuşak yumuşak kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar