Günlük 12



Merhabalar. Dün yazamadım çünkü öyle bir uykum vardı ki anlatamam. Evin neresine yattıysam ,sızıp kalmışım. Ev ahalisi de peşimde kalk yatağına yat derdinde. O yüzden bilgisayarı açamadım. Bugünde izinliydim. Daha önceden ayarladığımız bir piknik organizasyonumuz vardı, onu gerçekleştirdik. Sabah sekiz buçukta kalktım. Dün akşam teyzem bana poğaça falan yapmıştım. Onlara bir çanta hazırladım, tuz , şeker vs aldım yanıma.Saat on gibi arkadaşım beni almaya geldi. İlk önce Starbucks'a gittik. Hava çok sıcaktı her zamanki gibi iki tana cool lime aldım. Nasıl bir güzel bir şeydir ya. Sürekli ondan içesim var. Yaşadığım yere yakın Starbucks yok ne yazık ki. Olsa asla ayrılamayacağım oradan. Daha sonra diğer arkadaşımızı almaya gittik ve düştük yollara. 

Gittiğimizde diğer grupla kapıda karşılaştık, aynı anda alana giriş yaptık. İlk başta biraz hayal kırıklığıydı. Fotoğraflarındaki gibi değildi ama yinede kurulduk. Birbirimiz çok özlemiştik, başka mekan aramakla vakit kaybetmedik. Hemen bir semaver bir de mangal kiraladık. Çayımızı beklerken masamızı kurduk. Börekler, poğaçalar, kuru pastalar, tatlılar ne ararsan vardı. Güzel bir kahvaltı ettik. Nasıl seviyorum bu kızları anlatamam. Acıkmaya başlayınca da mangalımızı yaktık, tavuk ve köftemizi pişirdik.Çocuklarda vardı. Doğa onlar için nasıl müthiş bir oyun alanı. Ormanın içinde olduğumuz için telefonlarımız çekmiyordu. Bu yüzden çocuklar telefonlara gömülüp kalmak yerine doğanın, yeşilliğin , hayvanların tadına çıkarttılar.Akşam arkadaşımızı evine bıraktık, sonrada ben geldim eve. Suları kesecekmiş İsu 12 saatliğine hemen duşa girdim. Bizim belediyeyi tebrik ediyorum. Pandemi başladığından beri 3. su kesintisi. Geçen ay 2 gün yoktu sular, telef olduk resmen.Yani aklım almıyor, nasıl becerebiliyorlar bu kadar yönetememeyi, beceriksizliği. 

Duştan sonra bilgisayarın başına oturdum, yaz okulu kaydı yaptıracaktım. Son kayıt saati 23:00 mış. Ben 23:30 da geldiğim için kaçırdım. Neyse artık dönemde vereceğim kalan dersleri. 
Yarın yoğun bir gün olacak. İşlerim çok birikmiştir eminim. Bu arada bazen telefondan uzak kalmak güzel oluyormuş. Telefon çekmeyince hikaye bile atamadım. Hiç bakmadım bile bugün. Sanırım en kısa zamanda bir sosyal medya detoxu yapacağım.




Şimdi ben bir yeşil çay içip yatacağım. Yorucu ama keyifli bir gündü.

Sevgiyle kalın.

Günün Şarkısı;




Dadanız.

Yorumlar

  1. Şehrin bileklere taktığı kelepçelerden kurtulup tabiat ananın kocaman kucağında özgürce ve çocuklar gibi eğlenmek.. Kesinlikle böyle olmalı adına hayat dediğimiz zaman diliminin tanımı.

    YanıtlaSil
  2. heey neresi ki o piknik alanıııı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar