Günlük 11



Dün gece kardeşimle odalarımızı değiştirdiğimiz için biraz daha rahat uyudum. Onun odası arkada ve karanlık, ses falan olmuyor. Sabah dokuzu buçuk gibi uyandım. Hemen bir bardak sirkeli su içtim. Sonra kahvemi demledim. Saçlarıma da maşayla doğal dalgalar yaptım.Dün yaptığım makyajın aynısını yaptım ama siyah yerine kahverengi göz kalemi kullandım. Hava yine leş gibi sıcaktı. İşe gittiğimde sırtım su gibi olmuştu. İşler her zamanki gibi yoğundu. Bir ara çorba içtim. İş çıkışı çarşıda tek başıma dolaştım biraz. Bir kaç dükkana girdim. Her yer nasıl kalabalık. Ne sosyal mesafe var ne de maske. Yani herkese nasıl hala virüs bulaşmıyor, anlamış değilim. 

Annemler evde temizlik yapıyorlardı. Markete uğradım simit ve kola aldım. Aslında kolayı sevmem ama hem içim yandı hemde onlar sipariş etmişti. Eve geldiğimde ufak tefek yerler kalmıştı. Bende biraz yardım ettim. İşler bitince balkonda simitlerimizi yedik. Çok sevdiğim bir taytım vardı. Geçen yaz kız kardeşim bacağıma yanlışlıkla sigarasını değdirdi. Taytda delindi. Bende delinen yerden kestim içe doğru kıvırıp diktim. En azından koşu bandında kullanırım. Akşam üzerine mantı yaptık. Pek severim yoğurtlu yemekleri.Mantıda iyi gitti ama geç yedik.Sonra da balkonda kahve keyfi yaptık. Yemeği geç yediğimiz için bu akşam banda çıkamayacağım. Duş alıp yatmak istiyorum çünkü yarında erken kalkacağım.

Bir filme başladım. İsmi "Bekar Kadınlar Kulübü". Sevdim, ama bitiremedim. Dizilerden alıştık zannediyorum artık filmleri bile, bir oturuşta bitiremez olduk. İkiye, üçe falan bölüp izler oldum. Belki yatmadan biraz daha ona bakarım. 

Balkonda otururken yıldızlara baktım bu akşam. Nasılda ışıl ışıllar nasıl da ter temiz. Keşke dedim şimdi şeyle yere uzansam ellerimi arkaya atsam ve yıldızlara bakarak hayaller kursam.Bayramda yaklaşıyor. İnsanların değişik bir telaşı var.Yasakta olmayacak herhalde.





Öyle uykum var ki sızacağım birazdan.

Sevgiler.

Günün Şarkısı;


Dadanız.

Yorumlar

  1. Yıldızlar...
    Elini uzatsan tutuverecekmişsin gibi sanki.Oysa ki ne kadar uzaktalar.Ne kadar gerçek?! Ne kadar hayal?!

    YanıtlaSil
  2. hele şehirden uzakta, yerleşim yeri ışığı olmayınca kocaman oluyor o yıldızlar. uzanıp da toplayacakmışım gibi.

    YanıtlaSil
  3. oh keyifli gün. mantı oh oh :) sirkeli su ne işe yarıyooo :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar