Günlük 10



Yine gece uyuyamadım. Ya hastalıktan, ya da sıcaktan artık anlam veremiyorum.Bu gece kardeşimle odaları değiştireceğiz, bakalım uyuyabilecek miyim?Annem cumartesi olduğu için erken geldi bugün. Fırından hamur almış. Mis gibi kızarttı onları. Peynir domates harika oluyor. Ben hamur kızartmasına bayılıyorum. Yani her öğünüm de tüketebilirim. Üç büyük kupada çay içmiş olabilirim. Dün başladığım hikaye serisinin ilk bölümünü paylaştım tüm sosyal medya hesaplarımda. Yakın çevrem sevdi.Umarım blog çevremde sever. Hava yine leş gibi sıcaktı. Saçımı topladım, güzel kalın bir eyeliner çektim. Yüzüme de Loreal'in bronze aydınlatıcısından sürdüm. (L'Oréal Paris Glow Mon Amour Likit Aydınlatıcı 02 Loving Peach ) Bir gün denize gittim ama yüzüm çok güzel yanmış. İlk günler kırmızı pancar gibiydi.Şimdi çok tatlı bir bronzluk kaldı, hoşuma gidiyor. 

Biraz erken çıktım evden, hava sıcak olduğu için yavaş yavaş yürümek istedim. İşe gittiğimde yine dolu dolu bir gün beni bekliyordu. Nasıl akşam oldu anlamadan, dönüş yolundaydım. Yavaş yavaş pek sevgili arkadaşımla telefonla konuşa konuşa eve geldim. Onunla konuşurken zaman nasıl geçiyor asla anlamıyorum. Evin önüne geldim, bir yarım saatte kapının önünde oturdum, konuştuk. İçim rahatlıyor, huzur buluyorum, iyi ki var.
Minnak teyzem bizdeydi, balkonda çay keyfi yapıyorlardı. Bende hemen bir kase çorba ısıtıp yanlarına yerleştim.Blender da ayran yaptım kendime. İki bardak çıktı. Resmen içim serinledi yahu. Ne zaman bitecek bu sıcaklar dostlar. 

Teyzemi yolcu ettikten sonra koşu bandına çıktım. Duştan sonra selülit kremi seanslarımız var bu sıralar.Masaj aletinin tırtıklı ucuyla kremi iyice yediriyoruz. Kardeşim sağolsun üşenmeden baya bir uğraşıyor benimle. Kız kardeşler iyi varlar. 

Bu gece annem bana da masaj yapın dedi. Onun da beline ve sırtına uygulama yaptım. Resmen kendinden geçti. Yeter mi diyorum, bacağıma da , koluma da diyor. Sanırım onda da alışkanlık yapacak. 

Oturdum bilgisayar başına, yorumlara baktım. Her bir yorumu gördükçe  mutlu oluyorum. Çok sevdim blog da olmayı. Terapi gibi her gün yazmakta, çok iyi geldi bana. Herkese tavsiye ederim.
Şimdi biraz okuma yapıp , yatacağım.

Günün şarkısı;



Sevgiyle kalın.

Dadanız.

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar