Benim Kadınlarım




Eski iş yerimden dostlarımla çok da aktif olmadığımız bir whatsup grubumuz var. Genelde buluşma ayarlayacağımız zamanlarda konuşuyoruz. Onların her biri benim için çok değerli. Hepimiz o kadar ayrı hayatlar yaşıyoruz ve o kadar ayrı karakterlerdeyiz ki. 

Bizim en güzel bağımız yüzyıllarca görüşmesek de , dün görüşmüş gibi sohbete başlamamızdır. Kalbimiz her zaman  bir atar. Çok şey paylaştık, birlikte bazı şeyleri güzelleştirmek için delice mücadele ettik. Hiç kavga etmedik biz, hiç küsmedik birbirimize, hiç alınmadık... Hep anladık kalbimizi, birbirimizi kaybetmeyi asla istemedik, kızacak gibi olduğumuzda daha çok sarıldık. Çok ağladık bazen salyalarca, bazen de çok güldük kahkalarca... Her birimizin umutları başkaydı. Bazılarımızın ki çok imkansız, bazılarımızın ki ise çok mümkün. Ama her ikisinde de destek olduk bir birimize. 

Dedikodumuzu asla yapmadık, yanımızda dedikodu da yaptırmadık. Gelecek planları yaptık, birlikte yollar hayal ettik, çoğunu da gerçekleştirdik. Her zaman iyi ki varız dedik. Birlikte sonsuz dostluğa kadeh kaldırdık. Göbekler attık, bağıra çağıra şarkılar söyledik. Hiç gizlenmedik birbirimizden, olabildiğinden de şeffaftık. İçimizden biri yanlış bir şey yapacak olsa , sonradan pişman olacağını bildiğimizden duvar olduk önünde, hareket ettirmedik.

Kendimizi yanımızdakine emanet ettik, kendimizden daha çok güvendik. Etrafta da güzel izlenimler bıraktık, "siz ne güzelsiniz, siz iyi ki" dediler. İlkleri birlikte yaşadık. Terfiler aldık, ayrılıklar yaşadık, evlendik, çocuk sahibi olduk. Aynı yerde çalışsak ve ortak hedeflerimiz olsa da asla rekabet etmedik. Daima yardım ettik , birbirimizin önünü açtık. Asla çelme takan olmadık. Çelme takmaya çalışanları, oyun dışına attık. Her an  yan yana , dip dibe olduk, kenetlendik. Kadın olarak sektörde kalmanın zorluklarını birlikte yaşadık. Sırt sıvazladık, omzumuzu uzattık, bir el yapamazsa on el birlikte başarırız dedik, başardık.

Birbirimizin çocuklarına teyzeler olduk. Çok sevdik onları. 

Bugün içimizden en muzuru , " on yıl sonra kendinizi nerede hayal ediyorsunuz, en samimi hislerinizle yazın" diye bir mesaj attı. Herkes teker teker yazmaya başladı. Ve içlerinden biri dedi ki " Ben on yıl sonra da sizinle olmayı hayal ediyorum." 
Şimdi beni tanıyanlar çok iyi bilir. Duygularım çok keskindir benim. Sevdiğim zaman sonuna kadar sever ve sahiplenirim. Bu kadınların her birini öyle seviyor ve sahipleniyorum ki sanki ben doğurmuşumcasına...

O güzel yürekli mücadeleci kadın, böyle bir mesaj yazınca gözlerim doldu, boğazım düğümlendi, zaman bir an durdu sanki. Çünkü öyle samimi ve içten bir dilekti ki bu karşılık verecek bir şey bulamadım. Dedim tüm ihtişamıyla kalsın orada ve kalbimde.

Bu satırları yazarken aklım hep eski günlerde, gözlerim dolu dolu. Ruhum beraber kahkaha attığımız masalarda geziyor her birini okşuyor, öpüyor, seviyor. 

Pandemiden dolayı görüşemiyoruz. Her birimiz uzak yerlerde oturuyoruz. Öyle çok özledim ki onları, benim kararlı ve güçlü  zeynalarımı. Hepsine kocaman sarılacağım günü iple çekiyorum.
Bir araya gelince yaratacağımız o heyecanlı senfoniyi merak ediyorum. 

Tüm içtenliğimle bugün yazdıkları hayalleri gerçekleştirmeleri için dua edeceğim.Her şeyin en güzelini hak ediyorlar. 

İyi ki varlar, hep var olsunlar.

Sizleri çok ama çok özledim yırtıcı kuşlarım, en kısa zamanda kavuşmak dileği ile...

Namaste.

Yorumlar

  1. Çoook hoş bir yazı olmuş. Çok duygulandım. Benim de böyle bi arkadaş grubum var pek kalabalık olmasak da. Herkesin böyle arkadaşları,dostlukları,ilişkileri olur umarım. Samimi ve sıcak. Dileğiniz de çok güzel umarım gerçek olur. Sevdiğimiz şeylerin hiç hasretini çekmeyiz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda her birimizin sevdiklerine kavuşması dileği ile :)

      Sil
  2. Ne şanslısınız böyle bir arkadaşlığa sahip olduğunuz için... :)

    YanıtlaSil
  3. Senin bu masum ve hisli yanını çok seviyorum.kalbinden geçen duyguları oldugu gibi kaleme alman ne hoş.. çok güzel çok hisli bir yazı olmuş yine.eline emeğine yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. umarım hep yaşamınızda kalırlar ne diyelim

    YanıtlaSil
  5. Dolu dolu duygularına şahitlik yaparken arka planda hep çınlayan şu oldu: "iş yerindenmiş.. iş yerinden arkadaşlarını anlatıyor.. ama iş yerinden.. nasıl olur.." halbuki dostluğun belli bir kaynağı, başlangıç noktası olacak diye bir kural yok.. ön yargılarımdan birini görmemi sağladın sen sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çok sevdim yorumunu, kesinlikle öyle.Çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  6. yırtıcı kuşlar mıııı :) tatlı kuşlarmış :)

    YanıtlaSil
  7. Hayatı bir kavanoz gibi düşünürsek kavanozda sakladığımız anı parçaları gibi oluyor dostlarımız. Anı kavanozları veya kutuları da hayatımızın nasıl içinde ve en önemli noktasındaysa... Onlarda öyle.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar