Anka Kuşu

Biricik dostumun biricik bebeğide benim gibi bir akrep. Olabildiğince sevimli ve bir o kadar özgür ruhlu...

Minik Anka kuşunun teyzesine yaş günü hediyesi bu muazzam kitap. Bir gecede bitti ve alıkoyulamaz hayallere sürükledi. Teyzesinin nasıl büyük bir hayal düşkünü olduğunu bilmiş olmalı ki, hayaller ve gerçekler arasında kaybolan bir kadının satırlarını armağan etti bana. Bu senin bana ilk hediyen. İlk olması ve beni kalbimin en hassas noktasından vuran bir kitap olması ve en önemlisi senden ve güzel anneciğinden gelmesi kocaman bir anlam yüklüyor. Teşekkür ederim minik Anka kuşum. Daha nice güzel hayaller kuracağız birlikte. Hepsinde yanında olacağım. Seni sonsuz seveceğim ve tüm hayallerini destekleyeceğim. 

Sizi çok seviyorum. 











#pattismit
#hayalperestler

Yorumlar

  1. patti smith i tanıyorsundur yaa kendisi denişiklerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmini duymuştum ama detay hiç araştırmamış ve okumamıştım. Güzel bir yazı dili var. Sevdim baya :)

      Sil
    2. kendisi kült rock şarkıcısı aslında :)

      Sil
    3. Baya kült hem de :)

      Sil
  2. Şu dünyada kitaptan daha güzel bir hediye bilmiyorum, duymadım, görmedim. :)

    YanıtlaSil
  3. Daha girişte kitaba kanım kaynadı. Kapağından ve isminden dolayı mı bilmiyorum. Konusu da oldukça hoş görünüyor. Okuyacağım mutlaka ben de. Yazarın bir iki şarkısını biliyordum da kitap yazdığını bilmiyordum ayrıca heheh...

    YanıtlaSil
  4. Patti candır ya... Madem kitabı sevdin, o zaman Adanmışlık'ını da okumalısın sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm bugün kitapçıya gideceğim, bakayım muhakkak :)

      Sil
  5. Ben de akrebim 🤭🤭🤭

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar