Değişen Zamanlar



Dünün enteresan güneşli havasından sonra, benimde çok sevdiğim karanlık, yağmur esintili bir sabaha uyandı buralar. Kalın  kaban giyip terler içinde eve dönünce hasta olmamak pek mümkün olmuyor tabii. İki hafta önce aşırı ağır bir hastalık geçirdim, kendi odamdan mutfağa kadar gidecek bile gücüm yoktu. Uçukladım, gözlerim şişti, resmen perişan oldum ve günlerce kalkmadan yattım.Vitaminler, takviyeler,serumlar derken kendime ancak gelebildim. Telefonunu her açtığım kişi sana ne olmuş diye şaşkınlık geçiriyordu. Ama işe dönünce yalnız olmadığımı anladım. Meğer herkese bulaşan ağır bir salgın varmış. E tabi havalar bir açık bir kapalı hepimizin dengesi şaştı.Neyse ki sonunda iyiyim.Gözümdeki sıkıntıda çözüldü şükürler olsun. Bloğa yazamadım ama arada girdim okudum. Çok ekrana bakamadım. Sizlerden de böyle rahatsızlananlar varsa çok geçmiş olsun diliyorum.

Malum sevgili ülkemizin gündemi bir dakika olsun soğumuyor. Bende asla kendimi uzak tutamıyorum. Haksızlığa ve adaletsizliğe asla gelemiyorum. Seçime çok az kaldı. Adaylar belli. Hodri meydan ama adaletli bir ortamda hodri meydan olması tek temennim. Özgür,korkusuz ve güvenli bir ülkede yaşamak istiyor ve bunun olması içinde mücadele ediyorum. Kadınların eşit söz hakkı olsun, o parmaklar, mevzu kadın olunca ilk ona sallanmasın istiyorum. Yargılayıcı, aşağılayıcı dil son bulsun, güzelliklerden bahsedelim istiyorum. İnanıyorum, her şey çok güzel olacak.






 Yazamadığım zamanlarda Bilecik ve Yalova seyahatlerim oldu. Targeryan (lol) Belediye başkanını göremedim ama havasını hissettim. Minik bir şehir ama sevimli. Biraz müze gezisi biraz da şehir gezisi yaptım. Yalova'yı zaten yeşilliğinden ötürü çok seviyorum. Havanın güzel olması ile vapurda dışarıda oturup simit ile martıları besledim.




Sınavlar var haftaya ama online olacakmış. O kadar sevindim ki bu habere. Okul aramaktan bıkmıştım artık. Her sınav öncesi navigasyonla okul aramaktan usandım.Evine yakın lokasyonlara vermiyorlar, hiç adını bile duymadığım yerlerde sınava girmek zorunda kalıyorum.Yazıyı yayınladıktan sonra özetlere ve sorulara çalışacağım. Bu hafta akşamları da sıkı tutarsam hallederim gibi geliyor. 

Netfix'de yayınlanan Biz Kimden Kaçıyorduk Anne dizisini bitirdim bir solukta. Baya da beğendim. Oyunculuklar çok başarılıydı. Melisa Sözen'in tarzı ise muazzamdı. Siyah giyinmeyi seven beni hemen çekti tabi kendine. O güneş gözlüklerine bayıldım, o tarz bir güneş gözlüğü alacağım. Ben bir güneş gözlüğü aşığıyım. O kadar çok gözlüğüm var ki. Markalı-markasız neyi beğenirsem alıyorum. Gözlerimdeki rahatsızlık ve migrenden dolayı ışığa ve güneşe bakamıyorum. Bu sebeple yaz-kış takmak zorundayım. Her gittiği mağazanın gözlük reyonuna uğramazsam olmaz. Şimdi de dizideki gözlüğe aşık oldum.Ve o replik "Canavarla savaşmayı göze alırsan, canavar olmayı da göze alırsın”


O gözlük 😎

İşler yoğun ve zaman hızlıca akıp geçiyor. Bende zamanın içinden akıp geçiyorum. Kendimi dinlemeye fırsat vermiyorum. Dinlersem çok üzülürmüşüm ve üzermişim gibi geliyor. Ne üzülmeye nede üzmeye niyetim var. Bazı mücadeleleri bıraktım artık. Akışında her şey. Kalabalıklar yoruyor beni. Bir yer çok kalabalıksa ve olma ihtimali varsa ben yokum diyorum. Kimselerin dertlerini sıkıntılarını görmek ve ortak olmak istemiyorum. Belki bencilce ama hissim böyle bu aralar. Biraz müzik, kaliteli kitap-dizi ve kahve. Hepi topu bu kadar aslında ihtiyacım olan. Kimselere ilişmeden yaşarım ben öyle. Bizimkine ve bazı arkadaşlara böyleyim ya bu aralar diye bahsedince "mevsimdendir, herkes öyle" diyorlar. Öyle de olabilir ama yorgunluk ve insanların iki yüzlü olmasından kaynaklanan bıkkınlıkta olabilir. Mavi boncuk dağıtıp herkese sevgi her şeye sevgi  modunu kapattım bir süre. Her şeye mesafe herkese mesafe açık şuan. 

Dün akşam Gülse Birsel'in Yılbaşı Gecesi filmini izledik, o da güzel olmuş. Geçen gün Nilay Örnek'in podcastine (tık tık) konuktu. Taktir ettiğim ve sevdiğim kadınlardan. Değişik bir zekası ve çalışkanlığı var. Sektöre başlama serüvenini ve okul hayatını anlatıyor,  tavsiye ederim.

İşte böyle sevgili blogcum. Uzun zaman yazamadım, debelendim durdum ama takipteydim. Yoğun bir hafta beni bekliyor. Herkese çok sevgiler.

Dada


Yorumlar

  1. kolaylıklar sana. geçmiş olsun. iyi ol da hep gez seen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok teşekkür ederim canım benim :) Değil mi ama ya :)

      Sil
  2. Günaydın Dada...🪷 Çok geçmiş gitmiş olsun 🙏🏻
    Siyaset ve seçimlerle ilgili ne güzel demişsin..... Katılmamak mümkün değil.
    Henüz diziye başlayamadım ama Melisa S. Bayılıyorum, çok iyi oyuncu bana göre.
    İnsan bir seyker yaşadıkça, daha az insan daha çok kaliteli bir yaşam istiyor. Bazen bir kaç gün evden çıkmadığım oluyor, arkadaşlarim diyor nasıl duruyirsun öyle... Oysa ki müziğimi açıp, kahvemi yapıp sevdiğim bir kitaba başlamanın lezzetini nasıl anlatayım onlara....
    Hoş çok da anlatmak gibi bir derdim de yok 🤭
    Selâmlar sevgiler 🪷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel aynı hislere sahip olmak :) Biliyorum yalnız değiliz :)

      Sil
  3. İnsanlarda genel olarak bir bıkkınlık var.Artik çoğu insan bu modda.Gulse Birsel e bayiliyorum.Her projesinin her bölümünü defalarca izlemis biriyim ama şu yilbasi gecesi bence cok vasatti.ona yakismayan bir yapim olmuş.podcast ini de nasil kacirdim.hemen acip dinleyecegim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinle dinle :) Bıkkınlıkta bulaşıcı oldu sanırım :)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun. Eşime "sakın iş yerinden grip falan getirme, dikkat et" deyip duruyorum:) Mis gibi salgın var ortada.
    Siyasi gündem ve beklentiler hakkındaki görüşlerine, dileğine sonuna kadar katılıyorum .Ve o bıkkınlık hissi:) Kendimi okur gibi oldum. Havalardan değil tecrübeden, yeterince analiz yapmaktan, kendini ve çevreni tanıma şansına erişmiş bilinçlilerden olmak kaynaklı bir bıkkınlık o. Geçenlerde köşesine çekilmiş bir yaşlı olarak hayal ettim kendimi, kimse bana olumlu olumsuz bulaşmasın anlamında:) Sonra kızdım. "Yahu dur! Ne yaşlanması daha" dedim. "Mecbur kaldıkların var, kalmak zorunda olmadıkların var. İlişkilerinde bir denge kurup devam edeceksin" dedim. İşte bunu düşünemeyenler delirtiyor beni. Neyse sakin... :)
    Sevgilerimle... İyi günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama hava falan değil, hepsi tecrübe. Bazı insanların uzaktan yaklaşmasından bile heybelerinde bir sürü problem biriktirdiklerini görebiliyorum ve bu durum artık beni çok yoruyor...

      Sil
  5. 5li virüs salgınıymış galiba bu, bir arkadaşım 1 ayda ancak toparladı maalesef.. Dikkatli olmak lazım da nasıl işte o çok bilinesi bir durum değil...

    Adaletli bir seçim olmasına canı gönülden inşallah diyorum ama kalbim çok rahat değil bu konuda :/

    Kolay gelsin sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde rahat değil... Rota virüsü diye duydum bende. Ama her ne virüsü ise vurdu geçti :(

      Sil
  6. Geçmiş olsun Dadasuuuu, bahar ayları şaşkın aylar, sağı solu birbirini tutmayan aylar, aman diyelim.. Bu sıra ben de insanlardan kaçıyorum nedense hatta en sevdiğim insanlardan bile. Eşim sabah bana kızdı, bu insanlar seni çok seviyor yapma böyle diye ama napim bazen insan sadece kendiyle başbaşa olmak istemiyor mu ama??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar iyi anlıyorum ki seni. Kaçmak mı bilemiyorum ama kimselerle konuşasım ve dinleyesim yok :( :)

      Sil
  7. Çok teşekkür ederim. Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim. Bende çok beğenirdim, dizide kanıtladı bunu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar