Plan Coeur




Sizlere bir dizi önerisi ile merhaba diyorum. Pandemi yüzünden evde kaldığım süre boyunca  çok dizi izleyeceğim, yarım kalanların hepsini bitireceğim dedim ama yapamadım. Zaten neyi yapacağım dediysem pek de başarılı olamadım. Bir zorunluluk, bir baskı olmadan daha rahat izleme ve okuma yapabiliyorum anlamış bulundum böylelikle. Lafı çok uzatmadan beni çoğu yerinde güldüren, bazı yerlerinde gözümde yaş biriktiren ama çok mutlu eden  Plan Coeur  yani Aşk Planı dizisinden bahsedeceğim.



Dizinin ana karakteri Belediye de çalışan otuzlu yaşlarına yaklaşmış, ayrılık depresyonundan çıkamamış sevimli mi sevimli Elsa'mız. Dizi bir Fransız yapımı. Hiç Fransız yapımı dizi izlememiştim. Açıkçası dili ve akışı çok güzelmiş asla pişman olmazsınız. Bu tatlı kızın çok yakın iki de arkadaşı bulunmaktadır. Charlotte ve Emilie ikisi de çok değişik ve karmaşık karakterler. Elsa'nın aksine daha hırslı ve kontrolcüler. Ve ikisi Elsa'nın hayatını kökünden değiştirecek bir plan yaparlar. Elsa'yı mutlu etmek ve kendine güvenin gelmesini sağlamak için ona bir jigolo kiralarlar. Ama sıradan tek gecelik bir ilişki değildir bu. Sanki onu bir yerde görmüş ve çok beğenmiş gibi davranmasını daha sonra da yemeğe çıkartmasını isterler. Fakat işler istedikleri gitmez. Yakışıklı ve sempatik erkeğimiz Elsa'ya gerçekten aşık olur. Ve kızımız da gerçeği bilmediğinden  bu adama kapılır gider ve işler içinden çıkılmaz bir hal alır.



Dizide:

Arkadaşlık nedir? 

Bir birimizin hayatına ne kadar müdahale etmeliyiz? ( arkadaşlar olarak )

Bazen gitmek mi gerekir?

Yoksa kalıp savaşmak mı lazım?

Gibi bir çok şeyi sorguluyorsunuz açıkçası. Ben yer yer kızdım bu kadar müdahaleci oldukları için, yer yer de sevdim çünkü bir ittirme kuvveti gerekiyor bazen.

Komik, eğlenceli değişik bir dizi. Bölümleri 25-30 dakika. İzlerken asla sıkılmıyorsunuz, nasıl bittiğini bile anlamayacaksınız. 2 sezonu var ve Netflix de. 

Dizinin müziklerini de çok sevdim.

Birini  paylaşıyorum. Umarım beğenirsiniz. 



İzler de seversiniz, yorumunuzu merak eder ,sevgiler dilerim.




Yorumlar

  1. hımm bi ton dizi izlesem de arada kaçıyo demekki, bunu duymadıydım, fransız dizileri iyi zaten, özellikle yüzde on adlı diziyi öğütlerim, dix pour cent, çok komiiiik :) gizem seviyosan dark gibi, blackspot da iyi, o da fransız :)

    YanıtlaSil
  2. HIMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Listeme ekliyorum ve izledikten sonra sana dönüyorum :D Aslında pek tarzım değil. Ama arada sırada tarzımın dışına çıkıyorum. İlginç kaçamaklar olarak sayabilirim bazı filmleri ve dizileri. Sanırım bu aralar değişikliğe ihtiyacım var. Bir izleyeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında bu tür dizileri çok fazla izlemiyorum. Ama bu bi güzel geldim. Bi bakıcam :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni geliştirir.

Popüler Yayınlar